Christian86 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 hei, skal ha følgende: pda med wlan og bt godt minne minneslot for enten sd eller cf stabil pda ønsker å utvide med gps, men ikke noe nødvendig akkurat nå. Uansett er jeg interessert i løsninger som anbefales ikke noe budsjett: Vurderer en brukt H4700 fra Compaq, en Dell med vga skjerm eller en FSC med vanlig qvga skjerm. Hva mener dere? Er vga skjerm nødvendig når den skal brukes til enkle ting og med gps? Vil jeg tjene noe på at skjermen har vga under gps bruk med tom tom? Lenke til kommentar
anderre Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg kjøpte nettopp (på impuls) en Dell Axim x50V med en Holux GPSlim til å gi meg GPS signaler. - Selve PDA'en er kjempekjapp og med en nydelig skjerm. Jeg finner ingenting galt med den... GPS'en er også helt suveren! Tar inn signaler meget kjapt og sterkt (mister kun posisjonen i tunneller) Har denne for salg på Finn og Hardware.no - Gi meg 5,5k så blir den din med GPS'en med :o) (Som sagt; impulskjøp jeg egentlig ikke hadde råd til....) http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...59&pos=1&tot=21 Mvh Roger Andersen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 foreløpig duger hw6515, så får jeg se om gps er noe for meg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 gps i kombinasjon med tomtom burde prøves etter hvert =) grattis med pda Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 gps i kombinasjon med tomtom burde prøves etter hvert =) grattis med pda muligens, men foreløpig er Qtek 9000 noe jeg vil ha Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 mhm ser bra ut, men lurer på hvordan det går med det leddet. :/ er mange mobiler som har slitt med ett slikt ledd tidligere og delene på en mobil er jo medre. tom flippen på p910 slet vel (men den skulle jo holde hele telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå