Killerquo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jo...ekte himelage kakuskive med ditt valg av pålegg...selvsmurt er velsmurt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 brød med smør og servelat hadde det 3 år på rad ca . Eller gikk i leverpostei (den med gutt/jente foran) ogagurk en stund Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 To skiver med skjokoldepålegg er standard. Liker det egentlig ikke så godt, men all annen mat blir så svett. Noen som har triks for en fersk og fristende matpakke? Orker ikke å lage rundstykker eller noe i den duren om morgenen. Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kantina 0på skolen har aldri tid og smøre matpakke Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Brød med salami og gulost. Eller, i nyere tid har det stadig oftere blitt grovt brød med salat, tomat, salami og ost, pluss noen druer. Jeg er druoman.. Ellers kan jeg få farlig kick på brødskiver med blåbær og brunost Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Rimi ftw..I skolekantina var det en kødd som spytta i maten og serverte det etterpå . Vet ikke hva det blir på vgs, men skal sjekke forholdene på mandag . Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Rimi ftw..I skolekantina var det en kødd som spytta i maten og serverte det etterpå .Vet ikke hva det blir på vgs, men skal sjekke forholdene på mandag . Han fyren kjøpte vel ingen maten fra Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Først 3-5 skiver grovt brød med syltetøy til frokost. Matpakka, som jeg selvfølgelig smører selv, består av 6 skiver av det samme brødet med hvitost og salami. Også er det digg å kjøpe en smurt baguette eller en bolle i skolekantina også. Vanligvis er jeg skrubbsulten når jeg kommer hjem... Forresten er det digg å kunne spise mye uten å legge på seg. Jeg trener ikke en gang Lenke til kommentar
Borf Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 om eg har tid om morgenen så lager eg til 2 skiver med noko på (spørst kva som er i kjøleskapet) om ikkje så blir det kantinemat. og seff må eg ha meg 0.5l med cola på skulen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 20kr, og rema1000 20 x ~ 186 = 3720,- Lenke til kommentar
synsing Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har aldri med matpakke nesten, men spiser god frokost. Dvs har gjort det hittil i år. (Tre dager, ja). Og ja, det er overraskende hvor dyrt 20 kr + kantina/rema blir hvis man gjør det til en vane. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 4 grove skiver med gulost og smør. +en cola på mega i pausen FTW! 12*180= 2160!! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Hmmm.. Nå går jeg ikke på skole, men jeg spiser mat på jobb da fordet Skal vi sjå. Lunch 1. Normalt sett en baguett med ost og skinke evt. En boks med reker i lake, en boks med crabstics, en boks rømme og majones. Lunch 2. Proteinshake, og en pakke kokt skinke Lunch 3. En pakke med kylling (ferdigopphugget). Ca 5-800g vil jeg tro Så en karbo/proteinshake før jeg stikker på trening etter arbeidstid. Endret 20. august 2005 av allyse Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Rimi ftw..I skolekantina var det en kødd som spytta i maten og serverte det etterpå .Vet ikke hva det blir på vgs, men skal sjekke forholdene på mandag . Han fyren kjøpte vel ingen maten fra Har ikke satt fot i det rommet etterpå. Kantina har vel et dårlig rykte. Er jo tross alt bare de som gjør det for å slippe timene som jobba der(u-skole). Lunch 1. Normalt sett en baguett med ost og skinkeevt. En boks med reker i lake, en boks med crabstics, en boks rømme og majones. Lunch 2. Proteinshake, og en pakke kokt skinke Lunch 3. En pakke med kylling (ferdigopphugget). Ca 5-800g vil jeg tro Så en karbo/proteinshake før jeg stikker på trening etter arbeidstid. Ser ut som du trener, ja . Trenern min hadde makrell i tomat rett fra boksen som lunsj. . Proteinshake er godt. Endret 20. august 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er en McDonalds 50 meter fra skolen jeg begynner på :] Det blir billig det Er det noe som er billig, så er det McDonalds. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Men så får du også det du betaler for, i mer eller mindre fordøyd/ferdigtygget konsistens. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg har aldri sagt det er bra. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det var heller ikke det jeg mente. Big horn steak house Roxx! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det var heller ikke det jeg mente. Big horn steak house Roxx! ....Og er like dårlig for helsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg