Wobokel Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvilken matpakke har du med på skolen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har med den jeg smører selv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) OT: har ikke med matpakke. spiser heller ikke frokost. tenker alldri så langt om morgenen, og er stort sett ikke sulten. Endret 19. august 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 var jo vits i og slette posten min ja, får prøve uten winamp tinga da... jeg sa: jeg har som oftest en blå med rødt lokk på elns. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Varierer. Viss eg har god tid smører eg meg et par ciabatta's med ost/skinke eller ost/pastrami. Til vanlig er det berre brødskive med ost, skinke og litt agurk på toppen-.- Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 OT: har ikke med matpakke. spiser heller ikke frokost. tenker alldri så langt om morgenen, og er stort sett ikke sulten. What he said ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 var jo vits i og slette posten min ja, får prøve uten winamp tinga da... jeg sa: jeg har som oftest en blå med rødt lokk på elns. #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Dette gjelder også skrift som er slik: "HeI På DEg" Forsett diskusjonen... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Bakeri ved siden av skolen ftw Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 I fjor gikk det i brødskive med baconpostei eller pølse, vet ikke hva jeg skal ha fremmover. Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Skjønner meg ikke på dere som ikke spiser frokost, eller lunsj. Det kan umulig være sunt! I fjor gikk lunsjen min mye ut på brødskiver med gulost, tenker på å avansere den litt mer i år. F.eks med pita- eller polarbrød, nye gode kjøttpålegg og diverse baguetter. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 En sånn med mat i eller vent, jeg går ikke på skole... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Brødsjeve med et pålegg til frukost. Lager niste hvis jeg er i storform. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 var jo vits i og slette posten min ja, får prøve uten winamp tinga da... jeg sa: jeg har som oftest en blå med rødt lokk på elns. #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Dette gjelder også skrift som er slik: "HeI På DEg" Forsett diskusjonen... det var winamp pluginen min som gjorde sorry for det Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå som det snakkes om mat, jeg synes det er merkelig at et velferdsland som Norge ikke har råd til å tilby varm mat på skolen, slik som i f.eks Sverige og Finland. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Brødskive + Kokt Skinke. Godt, og ånde som skremmer jentene til den andre siden av skolegården også Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ånde som skremmer jentene til den andre siden av skolegården også Det kan da ikke være bra! Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tar rundstykke med diverse tilbehør, alt etter hva som er i kjøleskapet. Favoritten er hvitost! (går med minst 300g hver uke ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg