redacid Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Heisan Er det noen her som har større kunnskap av videokamera? Jeg lurer på om noen vet om ett videokamera som kan lagre en ekstern input mens en filmer. Feks at nede i høyre hjørne vises hva temperaturer er i ett rom mens man filmer. Eller hva en jernstang tåler av press før den brekker... Tror ikke at noen av Canon sine produkter kan gjøre dette.... R. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kan hende det finst nokon spesialiserte kamera som kan gjere dette, men eg har ikkje høyrd om nokon. So vidt eg veit, kan ingen vanlege konsument DV-kamera gjere dette. Eit alternativ er å filme ein termometeret (eller anna målar) med eit kamera, og rommet (eller anna objekt) med eit anna, og so legge biletet av målaren oppå bilete av objektet på PCen/Macen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er ikke dette mulig å gjøre i etterkant ved hjelp av litt videoredigering? Hørtes ut som en enkel jobb. Mat dataene inn på en pc og presenter resultatene slik du vil som en bildefil. Denne bildefilen legger du over videoen du har filmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå