RedRocK Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei! Jeg har en nokia 6600. For noen dager siden skrev jeg et innlegg, der jeg lurte på om det er mulig med mp3 avspilling på min telefon...Jeg fikk svar om at det var mulig, jeg fikk også noen linker med programmer som kunne brukes! Men ingen av disse programmene var gratis! Finnes det et program som spiller av mp3 filer som er gratis? Og som kan brukes til min nokia 6600? MVH. Meg Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Søk på www.my-symbian.com og www.handango.com så skal du nok finne noen freeware mp3-program til symbian. Lenke til kommentar
robbydog Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du trenger et program som heter Ultra Mp3 Fins jo selvfølgelig andre programmer men jeg syns Ultra Mp3 virket veldig bra. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er det egentlig noe særlig å høre på mp3 med nokia 6600? Det adapteret for minijack virker jo ikke på den, og det vanlige handsfree settet gir jo ikke allverdens til lydopplevelse? Lenke til kommentar
robbydog Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nei jeg hadde ikke kostet på telefonen for å bruke den som mp3 spiller for lyden er utrolig dårlig.... Hadde heller satset på og kjøpe meg en rimelig mp3 spiller;) Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Men hvorfor ikke legge inn ett freeware program da? Ikkeno å tape på det.... Selv om lyden er dårlig. Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 men hvor laster jeg ned gratis da ? Tror ikke ultra mp3 er gratis men :S Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 ultra mp3 er ikke gratis nei kan du ikke heller kjøpe en liten mp3spiller, tror jeg så en på clas ohslon her om dagen når jeg kjøpte en annen dings. 249 128mb lagring (jaja, men den var liten) Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Selv om ikke Ultra MP3 er gratis så kan det da være andre programmer som er det.... .ogg player veit jeg er der og den er gratis Mener da at det også er andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå