VTW Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 PC'en klikket for ikke så lenge siden. men jeg fikk fikset opp i alt! neste... Dette er selvfølgelig bare en bagatell, men hvordan skifter man bakgrund på ikonene på skrivebordet? Nå er bakgrunnen blå. Men jeg vil gjerne ha den tilbake til gjennomsiktikg. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 i System Properties (hotkey: WIN+Pause|Break) ->Advanced tabben->Perfomance settings: Visual Effects tabben: tikk av for 'use drop shadows for icon labels on the desktop' Lenke til kommentar
VTW Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) sorry, men dette var feil. Jeg legger med et vedleg for at dere skal skjønne det lettere! Det er den blå bakgrunnen bak skriften jeg vil ha vekk! Endret 19. august 2005 av VTW Lenke til kommentar
Legion Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ja, jeg sjønner da det og oppskriften over er løsningen... skulle det være noe annet så må du gi mer info Lenke til kommentar
VTW Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 ok. men kan du oversette "use drop shadows for icon labels on the desktop" til norsk. Kanskje jeg klarer det da?! PS. Lover ingenting! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 har ikke norsk versjon (klarer du ikke oversette selv?) det er den nest nederste checkboxen...dersom det er samme for alle språkpakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå