RedRocK Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei! Jeg har en nokia 6600. For noen dager siden skrev jeg et innlegg, der jeg lurte på om det er mulig med mp3 avspilling på min telefon...Jeg fikk svar om at det var mulig, jeg fikk også noen linker med programmer som kunne brukes! Men ingen av disse programmene var gratis! Finnes det et program som spiller av mp3 filer som er gratis? Og som kan brukes til min nokia 6600? MVH. Meg Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg