Dev0 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Setup was unable to complete the installation. Try to set up your display adapter with a standar VGA driver before running this settup..noen som vet hvorfor jeg får det når jeg installerer driveren til skjermkortet? ATI display driver heter driveren...har Radeon 9600 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hadde du et kort tidligere i samme PC'en, og har du avinstallert driver? I så fall må du rydde opp etter det forrige skjermkortet først. Lenke til kommentar
Dev0 Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Men det er jo det samme skjermkortet? Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har det samme kortet, og har møtt det samme problemet. Ta å innstaller DriverCleaner - lastes ned her -> DriverCleaner Avinnstaller driverne i Add / Remove programs. Avinnstaller kortet i Device Manager. Reboot og start opp i Safe Mode. Klikk Cancel på alle forespørsler om å innstallere skjermkortet. Kjør DriverCleaner - huk av alt som har med ATI å gjøre (du vil se hva jeg mener). Reboot og last Windows som vanlig. Men klikk Cancel på forespørsel om å innstallere skjermkort. Kjør ATI driverne! Håper det hjelper. Det hjalp meg. //Advancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå