Xmir Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Satte i en ny harddisk i pcen i går av typen Samsung Spinpoint 160 gb s-ata. Det som irriterer meg er at den lille ballongen hele tiden kommer opp. Skikkelig plagsomt egentlig Det jeg lurer på er hvordan jeg kan fjerne denne??? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dataen min er ny og eg har sjølv eit sånnt ikon nede i høgrehjørnet der det står "Trygg fjerning av maskinvare". Det gjelder min harddisk Western Digital Caviar. Veit ikkje kvifor det står her og veit ikkje korleis eg får fjerna det. Kan godt få noken råd til å fjerne det eg med. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Egenskap for oppgavelinje -> tilpass -> velg "skjul alltid" for "safely remove"-ikonet. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Det skal da ikke være meninga at det skal være der... Er dette eneste måten å få vekk den på da? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 SATA-disker kan hotswappes, men da må den "disconnectes" fra windows først (slik at maskinen ikke prøver å bruke den mens du fjerner den f.eks..). Derfor er den der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå