edge Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Her er et par av min etter bytte til akra slip-on, nytt skiltfeste og sort db kåpeglassGSXR-600 K8, fulleffekt. Knalltøff sykkel, men potta(eller hva det nå er) ser ganske hjemlaga ut Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ulv i fåreklær Honda MT5 med honda MT8 motor med følgende oppsett Parmakit 125cc Topp tilpasset sylinder Stage 6 28mm pwk gasser 6 leppers carbon reed Homoet underbody Den veier nesten ingen ting og er veldig lett foran. drar bakhjulet opp til 3 gir bare jeg gir på Morsom sak Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Her er min Yamaha R6 08 jeg kjøpt i Juni. Gått 3000 km når jeg henta den, og gått rundt 7000 km. - Integrerte blinklys - Akrapovick eksos - Øhlins styredemper Noen godsaker som er bestilt og på vei - ASV korte gull hendler - Puig Windscreen Dark Smoke - Woodcraft frame sliders - Vortex bar ends (hvite) - Stomp grip - Woodcraft svingarm sliders Vurderer også om å dreve opp to tenner bak og ned en tann forran. Hørt den skal bli greit leken da, men grunnet at jeg fikk innkalling til militæret her om dagen så venter jeg med å bestille noe mere før jeg vet hva som skjer. Vil prøve å komme inn på befalskolen i august og kan jeg beholde sykkelen Endret 18. november 2009 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
hoddevik Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 My love lol, martin:p Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bebien min <3 Aprilia RS 125cc, jollymoto anlegg står på. Skal bytte lydmotor så den ser litt kraftigere ut. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 bytt ut lyddemperen med et stort åpent rør ! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Den er pen Skippy, det skal du ha, nå kan ikke jeg noenting om slikt men den ser deilig ut^^ Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Husaberg FE650 med Leo Vince X3 Leken sykkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå