Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fronten er ikke akkurat pen. Med den svarte klistremerkene på lyktene gjør det ikke akkurat bedre..

Not my taste.

6475878[/snapback]

ikke si at du heller ville hatt runde lykter? :o

synes ikke fronten er sånn uber jeg heller, men helt greit liksom, fett i mørket nå da :p

potta ser ut som et vrak ja, må vel få bytta den en gang :)

dos-gringos: herlig sykkel :wub:

Lenke til kommentar
Foreslår at denne threaden stenges. Den har medført store krampetrekninger i ønskemuskelen, tårevått øye over at det ikke har vært ped i eie på 5 år og stor risiko for å sette familieøkonomien over styr...

PS, Begynte i 18 års alder med en Guzzi V65C, fortsatte med å kjøpe en ny XJ900, deretter ble det en ett år gammel CBR1000F, og i 99 ble det innkjøpt en ny R6.

Og nå? Stasjonsvogn. Faen.

:hrm:

6374380[/snapback]

Quoter meg selv gitt...av den enkle grunn at skinndress, hjelm, hansker og støvler er innkjøpt....og at det ser ut til å kunne bli en fin 97-98 mod CBR600F3 i prisklassen 50.000 på meg ganske snart...

:w00t:

Ikke akkurat denne, men kanskje en som ligner:

post-8908-1153416921_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Foretrekker egentlig R-sykler eller sportstourere med trykk på sport med noe mer motorvolum, men det lar seg dessverre dårlig kombinere med huslån, billån (i flertall), småbarn osv. Så jeg antar at ingen er uenig i at det er bedre med en CBR600 enn ingen sykkel. Til 50 lapper er det svært mye ped for pengene. Synes riktignok at den blir i minste laget å flise ned til sørlige deler av Europa, men det driver jeg heller ikke med lenger pga årsaker nevnt lenger oppe i innlegget.

:)

Lenke til kommentar

Nå er jeg på nippet til å handle...står mellom en 1999 600F med ca. 20.000 på telleren og en `99 900 RR med km 3500....lett å velge om man ser bort fra det økonomiske...900`en tiltaler meg selvfølgelig mest, mens 600`en betyr noen små kompromisser. Tenker jeg tar en telefon til forsikringsselskapet i morgen og sammenligner forsikringspremie, så blir vel resultatet av det utslagsgivende. En het kandidat, selv om jeg kanskje kunne tenkt meg andre farger:

post-8908-1154239443_thumb.jpg

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Fronten er ikke akkurat pen. Med den svarte klistremerkene på lyktene gjør det ikke akkurat bedre..

Not my taste.

6475878[/snapback]

ikke si at du heller ville hatt runde lykter? :o

synes ikke fronten er sånn uber jeg heller, men helt greit liksom, fett i mørket nå da :p

potta ser ut som et vrak ja, må vel få bytta den en gang :)

dos-gringos: herlig sykkel :wub:

6524604[/snapback]

Jo jo, runde lykter er bedre.. Ser rart ut med det som er satt på.

Lenke til kommentar
BRENNNNNNNNNNN :p skal vi bytte eller?:) gir deg et mellomlegg å 10,000? min tzr, din fireblade + 10000 kr :)

6606215[/snapback]

Om dama di er pen kan jo hun betale noen avdrag hun også :innocent: ..

205664864_553ceb4fcd.jpg

Bæreren skal vekk, Bagster skal på og så skal jeg vurdere å bytte tilbake til originalt kåpeglass...får se litt på linjene etter at bæreren er fjernet.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...