iNtensimilla Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skal selge moppa å kjøpe cross. Skal du kjøre på veien med crossern da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nja, crosseren har ikke akkurat godt av det. Blir banekjøring, for det meste. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nja, crosseren har ikke akkurat godt av det. Blir banekjøring, for det meste. Hva skal du kjøre på veien med da? Bil? Kjenner en som kjører Yamaha YZ125, med skilter fra mopeden sin Kjører på veien han ja ^^, Han skulle egentlig kjøre 6*2 mil her om dagen, men det ble ikke noe av Kunne endt med skjært sylinder det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Tja, buss? Skal jeg en kort tur et sted blir det crosser ja. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Aprilia Rs50 Effektanleg: Fasmen Drev: org Toppfart: 70+ målt med bil Gjort med den: bytta dyse satt på Fasmen med patent bånd fordi han jeg låner det av fant ikke festene Skal gjøre med den: sette på blinklys foran få alle lysa til å funke kun blinklysa bak som funker bytte speedometer waier bytte skiltoppheng og mye mer det sam var gjort med den før jeg kjøpte den: lakka sort satt på trimcoil+reed satt på carbontankpad Endret 10. november 2007 av robin1379 Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) .. Endret 29. mars 2009 av Marius E Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Får vel legge til litt bilder etc. av min nye Cagiva Mito.. Og liten walkaround Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fin sykkel Er den innkjørt eller trimmet? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Fin sykkel Er den innkjørt eller trimmet? Har ikke fått sjansen til å starte innkjøringen ennå Så er den foreløpig rimelig orginal. Endret 25. desember 2007 av Scotty Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Om en uke er den sykkelen der ooold da...! Hehe, gratulerer med ny sykkel Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Om en uke er den sykkelen der ooold da...! Hehe, gratulerer med ny sykkel Siste modellen med det beste utseendet. Så tipper at bruktverdien kommer til å være rimelig god når jeg skal selge. Men ja, trist at sykkelen er so-last-year om en uke Takk forresten Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Gratulerer Scotty! Ble endelig mito ja. DIGG sykkel! missunner deg;) Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) .. Endret 29. mars 2009 av Marius E Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Henge meg på je å da. sånn så den ut når je kjøpte den. gjort litt sia da ( Ja all teip og bleike gatebil klistre merker er fjernet ) Sånn er den nå omtrent, parkert for vintern Ikke så fin for øyeblikket men har planer for den. bytte sylinder til 12 gamp polini kanskje bytte gianelli anlegget i et underbody anlegg? vet ikke om man får noen anlegg som E R for mt5 men what the hell:P morro å skru litt sparkle\rette ut noen bulker i tanken bytte ut nylonsokk filtret mitt med et power filter Sparkle igjen oljetank hullet i bakskjermen Få på side deksler Kanskje heve litt Justere fram skjermen så eff anlegget ikke går atti når den fjærer Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Håpløst langt ned denne tråden hadde havnet.. så da "reposter" jeg mitt glis :-) Et par bilder fra en tur i går (årets første skikkelige). Lenke til kommentar
hiper Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Moppa.. Før jeg fikk på ny syl, gasser og tenning. Trim til 10k++ Liek montert: Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dette er en Honda CBR XX Super Blackbird, sykkelen er helt ny. Jeg får den om cirka en uke. Den er kun tatt ut av kassa som den ble fraktet i. Så det er litt finjustering før den er klar for sin første tur. Dette er en stor og kraftig sykkel som går ganske bra, men den er aller best å kjøre på lang tur med. Ut i fra den informasjonen jeg har fått så er 2008 modellen den siste av denne typen. I år har det bare kommet noen få sykkler til norge, pr i dag er det nesten umulig å få tak i flere. Min sykkel ble bestilt i november 2007. Mere Info: Stort Bilde . Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sinnsykt stilig, Nmcu. Fint driv i den der, tenker jeg :-) Lenke til kommentar
hiiviir Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så rå sykkel Hva koster den, og hvor kan man skaffe en slik'en ? Dere som har lyst på Sachs Madass så andbefaler jeg gooba.no (nettauksjon) fikk en sånn en forr 9.000:D Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Faen så lite aktivitet her... Yamaha DT50R 06mod: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå