Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått med meg at du har hatt en ulykke Zaltmann :( Har du noe bilder?

kan sikkert ta bilder, men av kosmiske skader er det ikke så gale som det kunne vert..ene siden av styret er bøyd 90grade(ja, jeg kjører med det :p ) og høgre hendelbeskytter ser ikke ut :( , mulig det blir bedre med litt pussing :)..i tillegg er pottedeksel oppskrapa..av mekaniske skader er jeg litt mere bekymret..skal prøve oljeskift men tviler på at det er det som er galt her..sykkelen jukser ein del, kan vere forgasser, kan og virke som om motor er løs, men usikkerheten om at det kan vere skader på større deler av motoren bekymrer meg...men i vinter blir det klargjøring til vinteren..mulig jeg bestiller KTM lykt, KTM skjerm(framme), jeg skal bestille gullstyre fra AIR i dag, og det blir nok Acerbis LED eller ktm skiltoppheng..Senere i vinter når lønning og diverse er betalt blir det nok eff.anlegg og trimpakke med kamaksel, drev, uplombert CDI, dyse(gir sirka 4hk mere)..om jeg en dag har nok peng igjen og føler meg fri nok kan det hende jeg bestiller BBR 150cc sylinder og forgasser fra USA :p så har litt planer for vinteren :) Uansett, takk for at du bryr deg butthead :wee:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...