HondaNSR Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Her er da oppdatert bilde av vinterkjøretøyet Endret 10. oktober 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Her er da oppdatert bilde av vinterkjøretøyet Kan du forkaler mer hvordan sykkel det er. BTW: Har og DTR (se forige side) Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kjøpt meg ny moped . en 2001 Derbi Senda R . lite trim da. Hebo Manston Replica Dellorto 21mm m/88 dyse MK2 potte Hebo trimreed hva syns dere? verdt 6500? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kjøpt meg ny moped . en 2001 Derbi Senda R . lite trim da. Hebo Manston Replica Dellorto 21mm m/88 dyse MK2 potte Hebo trimreed hva syns dere? verdt 6500? Den var tøff Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hva syns dere? verdt 6500? Billig det med den trimmen Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Takk! kan si at jeg har fjerna de hvite klistremerkene Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bare meg eller skriker den peden "Trim" lang vei? Metrakit i stor skrift på dekslet Sikkert noen purker som vet om den type trim? Men ellers veldig tøff Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bare meg eller skriker den peden "Trim" lang vei? Metrakit i stor skrift på dekslet Sikkert noen purker som vet om den type trim? Men ellers veldig tøff Er nok ikke så mange purker som vet om MK da ^^ Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ville nå ikke hatt det på... Men forresten, hvordan går det med CPI prosjektet ditt? Bilder? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan du forkaler mer hvordan sykkel det er. BTW: Har og DTR (se forige side) 2005 modell Yamaha DT125R Uplombert eksosventil og Gianelli Potte. Hjemmelaga skiltoppheng.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ville nå ikke hatt det på... Men forresten, hvordan går det med CPI prosjektet ditt? Bilder? Det går ganske bra det Har ikke fått gjort noe enda da Men, en som heter Tommy fra Trondheim skal kjøpe KTM skiltoppheng på Ride, også skal han sende det til meg Så skal jeg bestille KTM lykt, KTM SM framskjerm, Renthal styre, Renthal holker, osv neste uke.(Fordi Starmotor er på Enduro-tur nå ) Så skal jeg bestille en pakke fra SpeedOptions med NGK Silicone Racing plugg-ledning og plugghette, Dødmannsknapp, 2 pakker med Doppler bremseklosser, Metramorfosis ventilhetter, Hebo oil cap, osv, når jeg føler at jeg har råd til det ^^ Du kan jo se prosjektet her da CPI EXC SM Prosjekt Ikke KTM wannabe Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 lurer litt på åssen lakk jeg skal ha på aprilian min noen som har forslag? skal være svart med røde detaljer, men vet ikke helt åssen kan legge med litt info også har gjort det før da Polini Sylinderkit 160ccm, Hebo Powerfilter, en 28 og en 34 forgasser(bruker 28 nå) Heva eksosventlig, racingclutch, cdi sperra av, jolly eksosanlegg/hjemmemekka, 3 drev, bruker et 15 taggers nå, 02 ramme, men 06 kåper, og motor. bygd om til streetfighter. ny front, nytt ratt. nytt stempel til sylinderen, nye dyser. Går i ca 190 med det største drevet Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Må bare få sagt det Berny92. Helt villt kul sykkel du har. Gjort mesteparten aleine eller fått mye hjelp? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, virkelig en tøff sykkel berny! Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Suzuki SMX '04 50cc moped. Ingen spesiell styling gjort her enda. Sitter et MK Thrower på nå, som eneste trim. GPS-målt til 85km/t på flatmark. Ønsker meg nytt skiltoppheng og baklykt, muligens plukke av noe dill som speil og blinkers. Ellers er jeg åpen for forslag! -- Føler meg litt 'svak' kontra sykkelen over her, men -- Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Må bare få sagt det Berny92. Helt villt kul sykkel du har. Gjort mesteparten aleine eller fått mye hjelp?Meste selv;) en kompis har vært med på å ta det elektriske og bare gjort jobben litt enklere.. (lettere med 2 pers )fortsatt ingen forslag på lakk? hmm.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hadde ikke du Derbi før? Tror det var en som het Marius(E) på mopedportalen.com som hadde en sort Derbi, med Ferrari klistremerker Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Her er baben min Dette er før demontering---> vask ---> polering ---> reparere litt foskjellig---> bytte av motor Honda CB 125 K5. Org. lakk fra 1973, Suzuki speil Endret 13. oktober 2007 av stizzen Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hadde ikke du Derbi før? Tror det var en som het Marius(E) på mopedportalen.com som hadde en sort Derbi, med Ferrari klistremerker Heter Marius.E der, og jeg har forresten aldri hatt Derbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå