Berny92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, sant det. Hadde vært stilig. Sånn ser den ut orginal ser dere. Men Berny; er det mye prakk å sette på ny lykt? Mye tull? Eller er det bare å sette på de gamle festene på styret? Må jeg legge opp nytt speedometer o.l? 9660047[/snapback] neh, jeg syns ikke det.. el for meg var det en del styr først da, måtte jo av med alle kåper og shit, og kan hende at du må bytte noen ledninger osv der for at de skal passe, er to lys, nesten som sånne tak-spotlights man har i huset er vell ikke alt for mye arbeid nei.. jeg trengte ikke legge opp nytt speedometer, .. samme festene på styret på min ihvertfall.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det en slik eller likner det bare? http://www.mc-deler.no/pic.asp?Img=448129.JPG Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så du bruker det samme speedometer/varmetemp/og turteller målerene som er på orginal? Kunne du postet et bilde av styret ditt, sett fra kjørerens syn? Takk for respons folkens. Hvor mange kubikk tror du det er da? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 76,6 Men skal ikke du ta bil lappen snart da? Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det en slik eller likner det bare? http://www.mc-deler.no/pic.asp?Img=448129.JPG 9660097[/snapback] er den, kjøpte den på crash'n burn tror jeg.. Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Til Thewiz: kan det vettu.. jeg og en kamerat holdt på med det elektriske, så er vell ikke heeelt sikkert, er noen stygg-stygge el-kabler som holder lysa men skal fikse det da. nytt lednings-sett.. kan ta bilde ja, men den er demontert igjen da skal fikses på over vinteren vettu Endret 7. oktober 2007 av Berny92 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Den er 200KR billigere på crash'burn , http://www.crash.no/index.php?main_page=pr...products_id=399 Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Den er 200KR billigere på crash'burn , http://www.crash.no/index.php?main_page=pr...products_id=399 9660120[/snapback] :!: Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke den samme? Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke den samme? 9660128[/snapback] jo, lo av at den er 200 kr billigere der.. er vell bare en bitteliten logo som skiller de :!: forresten Wiz, trur sykkelen din blir smud med den lykta Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jo takk for det. Men hvis det skal vise seg og ikke funke også, så koster den jo bare 300 spenn. Så er ikke verdens undergang liksom ^^ Tror jeg skal kjøpe meg den og prøve å se hvordan det blir. Kan bli ganske fett Forresten Burny, når har du bildene klare til meg? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er det ikke den samme? 9660128[/snapback] jo, lo av at den er 200 kr billigere der.. er vell bare en bitteliten logo som skiller de :!: forresten Wiz, trur sykkelen din blir smud med den lykta 9660144[/snapback] nå skal det sies at det er to forskjellige versjoner av denne lykte der og noen andre og. Acerbis har ene versjonen og TNT har den andre. Begge de dere er TNT og dermed gruser crash mc-deler på prisen i dette tilfellet Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror sykkelen din blir rå med Duke lykt, Thewiz! Liker ikke orginalfronten på Tuono, og syns det ser kulere ut med passasjersetet til RS. Men ditt er nok diggere å sitte på. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har postet før, Men har flere bilder nå. Min Yamaha DT50R 2006. Første gang reg 05.10.07 Gått ca 230km nå. Vurderer å fjerne plomba. Hva syns du? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jo takk for det. Men hvis det skal vise seg og ikke funke også, så koster den jo bare 300 spenn. Så er ikke verdens undergang liksom ^^ Tror jeg skal kjøpe meg den og prøve å se hvordan det blir. Kan bli ganske fett Forresten Burny, når har du bildene klare til meg? 9660193[/snapback] hmm, vet ikke helt skal se om jeg får fiksa det iløpet av uka;) Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dæven, har du litt info? 9650406[/snapback] Det er en Yamaha YDS7 71mod, med RD350 sylindre, Spec2 effektanlegg, newtronic tenning osv, skal være omtrent 45-50hk i den nå, på ca 125kg Flere bilder her http://s13.photobucket.com/albums/a286/Kon...aha%20RD%20350/ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 FYfaen så groooom sykkel! Lenke til kommentar
duligot Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har da 3 fz¨er stående . Går orginalt nå 55 på flata og 45 i bratt oppover. Har planer om trim til den ene som jeg driver med . Har en ganske rå potte som lager bra grrrom lyd Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Finnes det ikke noen skilled folk her inne som kunne photoshoppa sykkelen min slik at det ser ut som det er montert duke lykt på den? Bare for å se liksom Lenke til kommentar
Husee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Finnes det ikke noen skilled folk her inne som kunne photoshoppa sykkelen min slik at det ser ut som det er montert duke lykt på den? Bare for å se liksom Tok med 3 min og gjøre det, men gadd ikke gjøre det onklig.Sykt dårlig kvalitet på bildene men du ser da sånn ca hvordan det ser ut. Værtfall helheten på det! Tror den lykta hadde gjort seg på din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå