Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Ja, sant det. Hadde vært stilig. Sånn ser den ut orginal ser dere.

 

Men Berny; er det mye prakk å sette på ny lykt? Mye tull? Eller er det bare å sette på de gamle festene på styret? Må jeg legge opp nytt speedometer o.l?

9660047[/snapback]

 

neh, jeg syns ikke det.. el for meg var det en del styr først da, måtte jo av med alle kåper og shit, og kan hende at du må bytte noen ledninger osv der for at de skal passe, er to lys, nesten som sånne tak-spotlights man har i huset :p

er vell ikke alt for mye arbeid nei..

jeg trengte ikke legge opp nytt speedometer, .. samme festene på styret på min ihvertfall.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til Thewiz:

kan det vettu.. jeg og en kamerat holdt på med det elektriske, så er vell ikke heeelt sikkert, er noen stygg-stygge el-kabler som holder lysa :p men skal fikse det da. nytt lednings-sett.. kan ta bilde ja, men den er demontert igjen da :innocent: skal fikses på over vinteren vettu :)

Endret av Berny92
Lenke til kommentar
Er det ikke den samme?

9660128[/snapback]

jo, lo av at den er 200 kr billigere der..

er vell bare en bitteliten logo som skiller de :!:

 

forresten Wiz, trur sykkelen din blir smud med den lykta ;)

9660144[/snapback]

nå skal det sies at det er to forskjellige versjoner av denne lykte der og noen andre og. Acerbis har ene versjonen og TNT har den andre. Begge de dere er TNT og dermed gruser crash mc-deler på prisen i dette tilfellet :)

Lenke til kommentar
Jo takk for det. Men hvis det skal vise seg og ikke funke også, så koster den jo bare 300 spenn. Så er ikke verdens undergang liksom ^^

 

Tror jeg skal kjøpe meg den og prøve å se hvordan det blir. Kan bli ganske fett  ;)

 

Forresten Burny, når har du bildene klare til meg? :)

9660193[/snapback]

 

hmm, vet ikke helt skal se om jeg får fiksa det iløpet av uka;) :thumbup:

Lenke til kommentar
Finnes det ikke noen skilled folk her inne som kunne photoshoppa sykkelen min slik at det ser ut som det er montert duke lykt på den?

 

Bare for å se liksom :p

 

Tok med 3 min og gjøre det, men gadd ikke gjøre det onklig.Sykt dårlig kvalitet på bildene men du ser da sånn ca hvordan det ser ut. Værtfall helheten på det!

 

Tror den lykta hadde gjort seg på din! :D

 

111272.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...