Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har kjørt litt Motocross før og da er det veldig mye styr med de filtra hvis støvete/våt bane må man vaske den etter hver gang omtrent.

Så ja det heter luftfilter olje.

9452700[/snapback]

 

Men da har du sikkert peiling også da! Hjelper olja mot at små partikler skal trenge seg igjennom filteret da?

9458900[/snapback]

 

Har ikke noe spesielt peiling men olja skal vel hindre småstein(sand) til å trenge igjennom blant annet.

Lenke til kommentar
Yamaha DT80MX, en venn av meg som eier den.

Får 120++ på strekka med den =)

 

Som for meg virker livsfarlig på en sånn gammel DT :p

9459684[/snapback]

 

Kan du si meg en ting med den 80ccm`n som er med på og påvikre den uforsvarlige standen på det kjøretøyet?

9460530[/snapback]

det kan vere alt fra ramme til bremser det...

Lenke til kommentar

2001mod husaberg 650fe.

sykkelen veier rundt 125kg å har 70hk som er nåkk til å komme på bakhjulet i fjerde gir ved å bare gi gass. utrolig artig leketøy:) eneste negativet er at man må ha service ganske ofte på den. toppfarta ligger på rundt 180 og 0 til 100 går sinnsykt fort

post-88331-1189436630_thumb.jpg

Endret av kimstianp
Lenke til kommentar
Jeg har kjørt litt Motocross før og da er det veldig mye styr med de filtra hvis støvete/våt bane må man vaske den etter hver gang omtrent.

Så ja det heter luftfilter olje.

9452700[/snapback]

 

Men da har du sikkert peiling også da! Hjelper olja mot at små partikler skal trenge seg igjennom filteret da?

9458900[/snapback]

 

Har ikke noe spesielt peiling men olja skal vel hindre småstein(sand) til å trenge igjennom blant annet.

9459429[/snapback]

Nja, tviler på at det kommer så mye sand inn i filteret på en crosser.

Og OM det skulla trenge seg noe "sand" inni, vil "sanda" være i en så liten størrelse at det ikke kan gjøre noe skade for syl/stempel/topp osv ;)

Evnt minimalt med skade!

Men du kan jo ikke sammenligne luftfilterene på crossere med det på derbien der (som ett eksempel).

 

Mener å ha lest en plass at olja rensa luftpartiklene.

Lenke til kommentar

Nå trenger jeg litt hjelp av alle dere!

 

Hvor mye tror dere jeg kunne fått for mopeden min? Hvis jeg skulle solgt den. http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=132788

 

Se også her:

http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=150274

Er 2 som vil bytte med min.

1. TZR 03 med noe trim.

2. Aerox 00 med masse trim. Og 2000 kr.

Bør jeg bytte med noen av de?

 

Hadde noen med GPR 04+ ville byttet med min, så hadde jeg gjort det med en gang. Ønsker meg en GPR jeg nå :D

Noen her med GPR som vil bytte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...