OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 og vips var plomba borte tok meg 5min Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 og vips var plomba borte tok meg 5min 9186882[/snapback] tell us how! PICS! 9187295[/snapback] hehe, orker ikke ta bilder nå, må skru opp tanken igjen, gidder ikke men kan fortelle deg. Når du drar i gassen, kan du se en "greie" bevege seg på venstre side under tanken. Hvis du ikke kan da gassen mer enn 1-2 cm, så er det en sperre der, bare ta bort den dårlig forklarte men... Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 og vips var plomba borte tok meg 5min 9186882[/snapback] tell us how! PICS! 9187295[/snapback] hehe, orker ikke ta bilder nå, må skru opp tanken igjen, gidder ikke men kan fortelle deg. Når du drar i gassen, kan du se en "greie" bevege seg på venstre side under tanken. Hvis du ikke kan da gassen mer enn 1-2 cm, så er det en sperre der, bare ta bort den dårlig forklarte men... 9187614[/snapback] edit: 9181918[/snapback] Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 ah så det er bare en så fucka enkel sperre... ^^ herlig! har fått beskjed om at det er masse piss i injection systemet jeg :S men har hørt at det er en skrue eller noe som sperrer for full gass lissom da. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 ah så det er bare en så fucka enkel sperre... ^^ herlig! har fått beskjed om at det er masse piss i injection systemet jeg :S men har hørt at det er en skrue eller noe som sperrer for full gass lissom da. 9188077[/snapback] for meg var det det, (heldig meg) men kan være værre for andre. Min var ikke plombert da jeg kjøpte den, det er en Ninja 636 05 mod, så den var brukt. De plomberte den for meg der jeg kjøpte den, så de gadd sikkert ikke bruke all evighets tid med å åpne helemotoren bare for å plombere sykkelen, derfor skrudde de bare på en liten metallbit som stopp gassen fra å dra for langt Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Sånn plombering som hindrer deg å gi full gass gjør at sykkelen blir daukjørt og full i sot etter hvert da, så det er sikkert ikke så dumt å nappe den ut.. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Sånn plombering som hindrer deg å gi full gass gjør at sykkelen blir daukjørt og full i sot etter hvert da, så det er sikkert ikke så dumt å nappe den ut.. 9188462[/snapback] jeg får høyt turtall 11.000+ men ikke opp til 16.000, pluss at den ikke akser like bra, kunne ikke dra på hjulet før ced å gi bånn gass, men skal vedde for at det ikke blir no problem nå. Lenke til kommentar
Shadow_dude Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jaja! En chopper 250 gjør 270 Da trur jeg på nissen også!Det er vel streng talt umulig å få en sånn chopper opp i over 200 (ihvertfall i 250ccm klassen) Det er bare og glemme og få en 250 chopper over 160-170. Det er jeg 99% sikker på. Blir alt for mye luftmotstand og for lite aerodynamikk. og forresten, den var da forferdelig lik Rebel 125.. Nesten så jeg tror det er 125 4868856[/snapback] Du må jo huske at Chopper har mye kraftigere motor som kompenserer for aerodynamikk^^ Min honda Shadow VT125 (customsykkel) drar 130km/t orginalt og det er ingen løgn, den er orginalt 250cc (noe som alle honda shadow 125 er) men effekten har blitt nedplombert og satt inn andre stempel. Om jeg fjerner de så har jeg 20hk min å gå på, og det drar godt^^ Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 vil gjerne ha bevis for det der shadow dude... ettersom du med lett lappen IKKE ha rlov å kjøre over 125cc.. Lenke til kommentar
Shadow_dude Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 vil gjerne ha bevis for det der shadow dude... ettersom du med lett lappen IKKE ha rlov å kjøre over 125cc.. 9254968[/snapback] Kan fortelle deg det at sykkelen min er helt orginal^^ Og at du trenger ikke å lese tekst for å se at Honda Shadow er orginalt 250cc, bare å se på hvilket som helst slags bilde for å se hvor stor motoren er! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jeg leser jeg leser... står at det er 45x et eller annet mm som er borr x slag.. og det er 125cc.. skal regne for deg jeg... borr 42 mm slag er 45 mm.. volum ? pi x r2 x h 62,4cc per sylinder... = 124,8 cc !!!!! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original zaltmann Lenke til kommentar
Shadow_dude Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original zaltmann 9256467[/snapback] Jeg tok feil angående cc, men jeg har rett angående effekt, motoren er orginalt 20hk^^ Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original zaltmann 9256467[/snapback] Jeg tok feil angående cc, men jeg har rett angående effekt, motoren er orginalt 20hk^^ 9256799[/snapback] det kan godt vere mulig men nok OT? BILDER _og_ info folkens? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original zaltmann 9256467[/snapback] Jeg tok feil angående cc, men jeg har rett angående effekt, motoren er orginalt 20hk^^ 9256799[/snapback] motorn din er norsk orginalt 15 hk ta ut plomba i innsuget eller om det er forgassern som er gått ned i størrelse på, så fåru et par mer hester.. og btw, bilder er ikke lov i sig Lenke til kommentar
Shadow_dude Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original zaltmann 9256467[/snapback] Jeg tok feil angående cc, men jeg har rett angående effekt, motoren er orginalt 20hk^^ 9256799[/snapback] motorn din er norsk orginalt 15 hk ta ut plomba i innsuget eller om det er forgassern som er gått ned i størrelse på, så fåru et par mer hester.. og btw, bilder er ikke lov i sig 9257297[/snapback] Når motoren har plombe så er den ikke orginal da..xD Det er noe de setter på for å dempe effekten! Da er den orginal 20hk da^^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nå har det gått 3 sider med bare snakk! BILDER..! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Mensen eller? Anyway... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fjernet det verste OT snakket. Som nevnt av andre er det mye tekst og lite bilder i innleggene her! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) her er min Endret 12. august 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå