Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og vips var plomba borte  :roll: tok meg 5min

9186882[/snapback]

 

 

tell us how! :dribble: PICS!

9187295[/snapback]

 

hehe, orker ikke ta bilder nå, må skru opp tanken igjen, gidder ikke :p men kan fortelle deg. Når du drar i gassen, kan du se en "greie" bevege seg på venstre side under tanken. Hvis du ikke kan da gassen mer enn 1-2 cm, så er det en sperre der, bare ta bort den ;)

 

dårlig forklarte men... :p

Lenke til kommentar
og vips var plomba borte  :roll: tok meg 5min

9186882[/snapback]

 

 

tell us how! :dribble: PICS!

9187295[/snapback]

 

hehe, orker ikke ta bilder nå, må skru opp tanken igjen, gidder ikke :p men kan fortelle deg. Når du drar i gassen, kan du se en "greie" bevege seg på venstre side under tanken. Hvis du ikke kan da gassen mer enn 1-2 cm, så er det en sperre der, bare ta bort den ;)

 

dårlig forklarte men... :p

9187614[/snapback]

 

edit:

IMG_4375.jpg

9181918[/snapback]

Lenke til kommentar
ah så det er bare en så fucka enkel sperre... ^^ herlig!

 

har fått beskjed om at det er masse piss i injection systemet jeg :S men har hørt at det er en skrue eller noe som sperrer for full gass lissom da.

9188077[/snapback]

 

for meg var det det, (heldig meg) men kan være værre for andre. Min var ikke plombert da jeg kjøpte den, det er en Ninja 636 05 mod, så den var brukt. De plomberte den for meg der jeg kjøpte den, så de gadd sikkert ikke bruke all evighets tid med å åpne helemotoren bare for å plombere sykkelen, derfor skrudde de bare på en liten metallbit som stopp gassen fra å dra for langt :wee:

Lenke til kommentar
Sånn plombering som hindrer deg å gi full gass gjør at sykkelen blir daukjørt og full i sot etter hvert da, så det er sikkert ikke så dumt å nappe den ut..

9188462[/snapback]

 

jeg får høyt turtall 11.000+ men ikke opp til 16.000, pluss at den ikke akser like bra, kunne ikke dra på hjulet før ced å gi bånn gass, men skal vedde for at det ikke blir no problem nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jaja! En chopper 250 gjør 270 :yes:  Da trur jeg på nissen også!

Det er vel streng talt umulig å få en sånn chopper opp i over 200 (ihvertfall i 250ccm klassen)

Det er bare og glemme og få en 250 chopper over 160-170. Det er jeg 99% sikker på. Blir alt for mye luftmotstand og for lite aerodynamikk.

 

og forresten, den var da forferdelig lik Rebel 125.. Nesten så jeg tror det er 125 :)

4868856[/snapback]

 

 

 

Du må jo huske at Chopper har mye kraftigere motor som kompenserer for aerodynamikk^^ Min honda Shadow VT125 (customsykkel) drar 130km/t orginalt og det er ingen løgn, den er orginalt 250cc (noe som alle honda shadow 125 er) men effekten har blitt nedplombert og satt inn andre stempel. Om jeg fjerner de så har jeg 20hk min å gå på, og det drar godt^^ :tease:

Lenke til kommentar
vil gjerne ha bevis for det der shadow dude... ettersom du med lett lappen IKKE ha rlov å kjøre over 125cc..

9254968[/snapback]

 

Kan fortelle deg det at sykkelen min er helt orginal^^

Og at du trenger ikke å lese tekst for å se at Honda Shadow er orginalt 250cc, bare å se på hvilket som helst slags bilde for å se hvor stor motoren er! ;)

Lenke til kommentar

Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm

 

Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der ;)

Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original

 

zaltmann

Lenke til kommentar
Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm

 

Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der  ;)

Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original

 

zaltmann

9256467[/snapback]

 

Jeg tok feil angående cc, men jeg har rett angående effekt, motoren er orginalt 20hk^^

Lenke til kommentar
Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm

 

Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der  ;)

Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original

 

zaltmann

9256467[/snapback]

 

Jeg tok feil angående cc, men jeg har rett angående effekt, motoren er orginalt 20hk^^

9256799[/snapback]

det kan godt vere mulig :)

 

men nok OT? BILDER _og_ info folkens? :)

Lenke til kommentar
Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm

 

Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der  ;)

Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original

 

zaltmann

9256467[/snapback]

 

Jeg tok feil angående cc, men jeg har rett angående effekt, motoren er orginalt 20hk^^

9256799[/snapback]

 

 

motorn din er norsk orginalt 15 hk :p ta ut plomba i innsuget eller om det er forgassern som er gått ned i størrelse på, så fåru et par mer hester..

 

og btw, bilder er ikke lov i sig :)

Lenke til kommentar
Hahehaheah, ALLE lett sykler har ett MAKS volum på 125. De fleste ligger rundt 124,9/124,8ccm

 

Grunnen til at motoren kan se stor du er fordi du har 2 sylindere og det er vel en v-twin? Dermed ser den større ut, men ta en titt på sylinderene så leser du av der  ;)

Står det 250 så har du ikke en lett sykkel, eller den er ikke original

 

zaltmann

9256467[/snapback]

 

Jeg tok feil angående cc, men jeg har rett angående effekt, motoren er orginalt 20hk^^

9256799[/snapback]

 

 

motorn din er norsk orginalt 15 hk :p ta ut plomba i innsuget eller om det er forgassern som er gått ned i størrelse på, så fåru et par mer hester..

 

og btw, bilder er ikke lov i sig :)

9257297[/snapback]

 

 

Når motoren har plombe så er den ikke orginal da..xD

Det er noe de setter på for å dempe effekten!

Da er den orginal 20hk da^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...