Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du gir oss en tilbakemelding hvordan det gikk.

 

Husker hvordan det var når jeg hadde kjørt racing moped som var plombert (gikk som et dass på hjul) kom såvidt opp bakkene. Så tok jeg ut plombene, jeg var i ekstase hvor fort det gikk, og ikke minst aksen kontra med plombering.

 

Men det er nok ingenting for deg som har kjørt med 34hk og oppgraderer til 135HK. Må være helt vilt rått :D

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Håper du gir oss en tilbakemelding hvordan det gikk.

 

Husker hvordan det var når jeg hadde kjørt racing moped som var plombert (gikk som et dass på hjul) kom såvidt opp bakkene. Så tok jeg ut plombene, jeg var i ekstase hvor fort det gikk, og ikke minst aksen kontra med plombering.

 

Men det er nok ingenting for deg som har kjørt med 34hk og oppgraderer til 135HK. Må være helt vilt rått :D

9182063[/snapback]

 

hehe, synes det røska godt nok med 34hk jeg, blir nesten redd når jeg tenker på hvordan det blir med 100 hester ekstra :D

Lenke til kommentar
Hvilken fart oppnådde du med Kawa ZX'en din da? Med 34HK altså?

 

Røsker sikkert ganske godt uansett vil jeg tro  :D

9182100[/snapback]

 

har ikke testa helt enda :p bare vært oppi 145 :p skal teste dagen før jeg tar vekk plomba :thumbup:

9182107[/snapback]

 

 

Hehe, vil si det er ganske fort dette også da. Trenger vel strengt tatt ikke mer her i Norge/eller andre land for den sagt skyld (man bør ikke kjøre fortere enn 200 på sykkel). Men litt ekstra power i sykkelen er jo alltid gøy.

 

Forresten, noe jeg har lurt på med sykler som er plombert til 34hk, klarer du å dra den på bakhjulet? Hvor mye veier sykkelen?

Lenke til kommentar
Hvilken fart oppnådde du med Kawa ZX'en din da? Med 34HK altså?

 

Røsker sikkert ganske godt uansett vil jeg tro  :D

9182100[/snapback]

 

har ikke testa helt enda :p bare vært oppi 145 :p skal teste dagen før jeg tar vekk plomba :thumbup:

9182107[/snapback]

 

 

Hehe, vil si det er ganske fort dette også da. Trenger vel strengt tatt ikke mer her i Norge/eller andre land for den sagt skyld (man bør ikke kjøre fortere enn 200 på sykkel). Men litt ekstra power i sykkelen er jo alltid gøy.

 

Forresten, noe jeg har lurt på med sykler som er plombert til 34hk, klarer du å dra den på bakhjulet? Hvor mye veier sykkelen?

9182189[/snapback]

 

sukkelen veier 176kg hvis jeg ikke husker helt feil, jeg har ikke prøvd å dra på hjulet, og merker det ikke er sjangs for å gjøre det ved bare å gi gass, men det kan kanskje gå hvis man dra opp turtallet og slipper clutchen. er nok bare 18 år enda, men gidder ikke være den eneste av kompisene mine som har plombe :no:

 

edit: blir jeg utsatt for ulykke, men kommer helskinnet fra det, er det ikke værre for meg å bare bøye tilbake en liten metallbit på gass wiren :whistle:

Endret av twintip
Lenke til kommentar
Hva om han er 20 år og fyller 21 om ikke så lenge da?

 

Da har han lov.

9182318[/snapback]

 

Nei, pga at den er registrert som 34 hk, hvis mere må man betale avgift.

9182598[/snapback]

 

hehe, jeg betalte for full effekt, så fikk jeg dem til å plombere og registrere den til 34hk, så jeg kan ta av plombene lovlig når jeg er 20 :)

9182823[/snapback]

Jeg ville venta, men mulig jeg moralpreker litt for mye.

9183270[/snapback]

 

ja, skal kjøre en stund til før jeg tar av plombene, vente til jeg skal ta banekurs eller no, kanskje etter, vi får se. Poenget er at jeg nettopp har funnet ut åssen jeg fjerner plomba :p

Lenke til kommentar
Hadde vert fint om vi hadde fått en tråd for bilder av sykler under 125cc og en for sykler over, samt å få renska opp alle poster uten bilde!

9186583[/snapback]

Er jo ikke så mange som legger ut bilde uansett, så burde heller være en tråd for bilder av sykler, og en kommentartråd!

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...