wewwen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 det "riktige" er jo å måle på flatt mark Det mest riktige er vel på tralle ? 6341218[/snapback] tja, tror ikke det blir riktig der heller, Flat mark og vindstille Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 er stor forskjell på motvind og med vind.. min sykkel i medvind er flott.. motvind er så godt som ingenting. taper opptil 10 km/t Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Her er min Kawazaki ZX-636R Ninja (2002) 0-100 på 3.1000 sekunder, 120 hestekrefter, 90nm og 188kg egenvekt, top fart rundt 300-330:) Dere kan se min gammle sykkel i bakgrunn Endret 19. juni 2006 av Snabben Lenke til kommentar
T homas Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 er stor forskjell på motvind og med vind.. min sykkel i medvind er flott.. motvind er så godt som ingenting. taper opptil 10 km/t 6341902[/snapback] Det ante jeg ikke skal tenke meg om to ganger før jeg sier noe om en ting jeg egentlig ikke vet noe om Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Skal vi bytte potte eller Snabben? Lenke til kommentar
ThE-fReaK Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) 0-100 på 3.1000 sekunder, 120 hestekrefter, 90nm og 188kg egenvekt, top fart rundt 300-330:) trur nok den har en toppfart på 250-270km/t. CBR 1100XX som kom i 1996 (trur jeg), har ei toppfart på 300km/t. den ble kåret til verdens raskeste sykkel når den kom. ZX12R 2002mod (som ble kåret til den raskeste sykkelen når den kom ut) har en toppfart på 300-310km/t! GSX 1300R (hayabusa) har ei toppfart på 310-320km/t. og ble kåret til den raskeste sykkelen når den kom. ZX1400R (eller hva den heter, det er no med ZX14R eller ZX1400R) som kom sent i 2005/tilig i 2006? den har ei toppfart på ca 349km/t. og er den raskeste sykkelen til nå. så det er lite troligt at din 636 har en toppfart på 300-330km/t. meeen du kan jo ha montert Turbo på den, da kan den nokk klare 300-330km/t! men etter bildet å dømme ser den ganske så orginal ut! OG hvis du har turbo på den, så synes jeg 120hk er litt lite, med turbo skal den klare ca 240-280hk! men fin sykkel er det! det skal du ha! kansje jeg skal legge ut bilde av vår sykkel! det er en 2001 GSX-R 600. den er ikke 100% orginal som dere sikkert ser: Akrapovic´ eff anlegg i karbon, Blå kåpe glass, blå bolter på kåpen og på styret, mini blinkers i karbon og sotet glass, nye kåpe deler i fjor (front, hekk, front skjerm og høyre kåpe side). og mini skilt (det er ikke på akkurat nå, blei stoppa av purken pga skiltet ) det som skal gjøret på den: nye bremse skiver og klosser foran og bak, K&N filter, blåt lykte glass og nytt kjede og for de som lurte, toppfarten er på 250km/t orginalt på papiret, men den gjør 264km/t orginalt på veien og ca 320km/t på dyno testen i Assen(i nederland). og btw, det skrives ikke Kawazaki men kawasaki har gjort samma feilen mange ganger selv.. Endret 23. juni 2006 av ThE-fReaK Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Nice The-Freak. Bytter vi til sommern da eller? Aprilia RS125 er jo artige sykler det med :rolleyes: Min: Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 The freak og Snabben, pene sykler Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) ja 85 ja -Tviler sterk på dette. Kun fjernet en plomering?-Hell NO. -hva slags sykkel er dette snakk om? Scootere er det som er best, de har generelt flere hester enn mopeder og er mye mere behagelig og kjøre. De kan også gå ganske fort om du bytter regulator og fjerner plomberinger:) 6328575[/snapback] 85 i sjette på 11.000 rpm. Det er en peugeot xr-6, bare plomba i pota som er fjærna. speedometeret går bare til 80 km/t men sammenlignet med avstanden på de andre tallene så gikk den i 85 km/t godt over 80 km/t for å si det sånn. men med alle plombene så gikk den i ca 60 km/t bare for å ha det sagt. og det var en nedoverbakke jeg fikk den opp i 85 km/t 6328639[/snapback] Ja, den sykklen der så mer ut som den kan gjøre 80 uten en plombering! Racing syklene er mye fetere enn mopedene. Eneste mopende som er fet her i posten er klikka bzerk sin! Og blant tung sykler er jo snappen og the freak sin Nice! TSX folk og heving av bakskjerm er så stygt! Endret 23. juni 2006 av alexkl Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Mange fine sykler her nå ja har vært å henta rmx`en min i dag! skal prøve å få tatt noen bilder å få lagt ut :!: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja, den sykklen der så mer ut som den kan gjøre 80 uten en plombering! Racing syklene er mye fetere enn mopedene.Eneste mopende som er fet her i posten er klikka bzerk sin! Og blant tung sykler er jo snappen og the freak sin Nice! TSX folk og heving av bakskjerm er så stygt! 6367922[/snapback] Skal gi dere en oppdatering når vi får fjærna flere plomber i løpet av sommeren Thanks Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Da ser det ut til at jeg må sleng meg på litt her jeg også. Dette er min kawasaki ZZR 600. 1994 model Den har 98 hk og veier ca 200 kg. Topfart er 240 etter hva jeg har lest i tester. Vet ikke dette av erfaring (enda). Kjøpre sykkelen for 2 uker siden. Og til dere som ikke liker kakeboksen, hold kometarer om den for dere selv, har den av praktiske grunder, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 veldig fresh sykkel dette høres litt sånn rart ut, men mora mi kjørte en ninja 600r før.. og etter at jeg har sitti på med en sånn sykkel, så kjører jeg aldri touring sykler igjen. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 6371816[/snapback] Ser deg i speilet Kul nok sykkel også Lenke til kommentar
venbus Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 hva synes dere om denne da? å pigghjula? : http://www.praerien-racing.com/bildegaller...ls.php?album=13 det er også plenti av bilder på www.praerien-racing.com ... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Foreslår at denne threaden stenges. Den har medført store krampetrekninger i ønskemuskelen, tårevått øye over at det ikke har vært ped i eie på 5 år og stor risiko for å sette familieøkonomien over styr... PS, Begynte i 18 års alder med en Guzzi V65C, fortsatte med å kjøpe en ny XJ900, deretter ble det en ett år gammel CBR1000F, og i 99 ble det innkjøpt en ny R6. Og nå? Stasjonsvogn. Faen. Lenke til kommentar
tempo-crescent-puch Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tenkte at noen må ta litt eldre mopeder her også Puch VS50 4m 1978 mod. 100% orginal og går som et skudd! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) gamle pucher er spreke. har selv en puch maxi 2, med håndgir og det hele! Går som en kule. Og nå? Stasjonsvogn. Faen. hehe, stakkers familiefar. Endret 28. juni 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tenkte at noen må ta litt eldre mopeder her også Puch VS50 4m 1978 mod. 100% orginal og går som et skudd! 6402339[/snapback] Hvor fort da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå