Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
0-100 på 3.1000 sekunder, 120 hestekrefter, 90nm og 188kg egenvekt, top fart rundt 300-330:)

 

:nei:

 

trur nok den har en toppfart på 250-270km/t. :roll:

 

CBR 1100XX som kom i 1996 (trur jeg), har ei toppfart på 300km/t. den ble kåret til verdens raskeste sykkel når den kom.

 

ZX12R 2002mod (som ble kåret til den raskeste sykkelen når den kom ut) har en toppfart på 300-310km/t! :tease:

 

GSX 1300R (hayabusa) har ei toppfart på 310-320km/t. og ble kåret til den raskeste sykkelen når den kom.

 

ZX1400R (eller hva den heter, det er no med ZX14R eller ZX1400R) som kom sent i 2005/tilig i 2006? den har ei toppfart på ca 349km/t. og er den raskeste sykkelen til nå.

 

så det er lite troligt at din 636 har en toppfart på 300-330km/t.

meeen du kan jo ha montert Turbo på den, da kan den nokk klare 300-330km/t!

men etter bildet å dømme ser den ganske så orginal ut! OG hvis du har turbo på den, så synes jeg 120hk er litt lite, med turbo skal den klare ca 240-280hk! :thumbup:

 

men fin sykkel er det! det skal du ha!

 

 

kansje jeg skal legge ut bilde av vår sykkel!

 

SMC0602005.jpg

 

SMC0602011.jpg

 

SMC%20035.jpg

 

det er en 2001 GSX-R 600. den er ikke 100% orginal som dere sikkert ser: Akrapovic´ eff anlegg i karbon, Blå kåpe glass, blå bolter på kåpen og på styret, mini blinkers i karbon og sotet glass, nye kåpe deler i fjor (front, hekk, front skjerm og høyre kåpe side). og mini skilt (det er ikke på akkurat nå, blei stoppa av purken pga skiltet :p )

 

det som skal gjøret på den: nye bremse skiver og klosser foran og bak, K&N filter, blåt lykte glass og nytt kjede :thumbup:

 

og for de som lurte, toppfarten er på 250km/t orginalt på papiret, men den gjør 264km/t orginalt på veien :) og ca 320km/t på dyno testen i Assen(i nederland). ;)

 

og btw, det skrives ikke Kawazaki men kawasaki ;) har gjort samma feilen mange ganger selv..

Endret av ThE-fReaK
Lenke til kommentar
ja 85 ja :no:  :no:

-Tviler sterk på dette. Kun fjernet en plomering?-Hell NO.

-hva slags sykkel er dette snakk om?

 

 

Scootere er det som er best, de har generelt flere hester enn mopeder og er mye mere behagelig og kjøre.

De kan også gå ganske fort om du bytter regulator og fjerner plomberinger:)

6328575[/snapback]

85 i sjette på 11.000 rpm.

 

Det er en peugeot xr-6, bare plomba i pota som er fjærna. speedometeret går bare til 80 km/t men sammenlignet med avstanden på de andre tallene så gikk den i 85 km/t godt over 80 km/t for å si det sånn. men med alle plombene så gikk den i ca 60 km/t bare for å ha det sagt. og det var en nedoverbakke jeg fikk den opp i 85 km/t

 

 

6328639[/snapback]

 

Ja, den sykklen der så mer ut som den kan gjøre 80 uten en plombering! Racing syklene er mye fetere enn mopedene.

Eneste mopende som er fet her i posten er klikka bzerk sin!

Og blant tung sykler er jo snappen og the freak sin Nice!

 

TSX folk og heving av bakskjerm er så stygt! :no::thumbdown::cry:

Endret av alexkl
Lenke til kommentar
Ja, den sykklen der så mer ut som den kan gjøre 80 uten en plombering! Racing syklene er mye fetere enn mopedene.

Eneste mopende som er fet her i posten er klikka bzerk sin!

Og blant tung sykler er jo snappen og the freak sin Nice!

 

TSX folk og heving av bakskjerm er så stygt! :no:  :thumbdown:  :cry:

6367922[/snapback]

Skal gi dere en oppdatering når vi får fjærna flere plomber i løpet av sommeren ;)

 

Thanks :love:

Lenke til kommentar

Da ser det ut til at jeg må sleng meg på litt her jeg også.

 

Dette er min kawasaki ZZR 600. 1994 model

Den har 98 hk og veier ca 200 kg. Topfart er 240 etter hva jeg har lest i tester. Vet ikke dette av erfaring (enda). Kjøpre sykkelen for 2 uker siden.

 

Og til dere som ikke liker kakeboksen, hold kometarer om den for dere selv, har den av praktiske grunder, ikke noe annet.

 

P6140087.jpg

 

P6140088.jpg

 

P6140089.jpg

 

P6140090.jpg

 

P6140091.jpg

Lenke til kommentar

Foreslår at denne threaden stenges. Den har medført store krampetrekninger i ønskemuskelen, tårevått øye over at det ikke har vært ped i eie på 5 år og stor risiko for å sette familieøkonomien over styr...

 

PS, Begynte i 18 års alder med en Guzzi V65C, fortsatte med å kjøpe en ny XJ900, deretter ble det en ett år gammel CBR1000F, og i 99 ble det innkjøpt en ny R6.

 

Og nå? Stasjonsvogn. Faen.

:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...