Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jo lege til at jeg har 4 fz'er (3 virker) og en 1986 honda cr 80 crosser som er 2-takt og trimmet til 45 hk  den går bra

8738102[/snapback]

 

Sikker på at du ikke har skrytt på deg 10-15 hester på den Honda Cr'en :p ? Husqvarna og KTM sine 125 ccm HELCROSSERE har omtrent 45 hk på VEIVEN og går under de "heftigste" under 125 crossere. Og når din 80 ccm'er har ca. like mange hk så tviler jeg veldig sterkt, med mindre jeg får se benktest da :)

Lenke til kommentar
Haha, stussa litt over de 45 hestene jeg også. Virker som litt ønsketenking, men jeg skal ikke påstå noe som helst før jeg får sett en benktest :thumbup:

8777407[/snapback]

trur nok den heller er på 32 enn 45...

 

men så klart er det mulig, men som sakt, KTM sine HEILCROSSERE i 125 klassen har rundt 45.

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Haha, stussa litt over de 45 hestene jeg også. Virker som litt ønsketenking, men jeg skal ikke påstå noe som helst før jeg får sett en benktest :thumbup:

8777407[/snapback]

trur nok den heller er på 32 enn 45...

 

men så klart er det mulig, men som sakt, KTM sine HEILCROSSERE i 125 klassen har rundt 45.

8777504[/snapback]

 

min er da helcrosser den også . skal se om jeg får kjørt den i en dyno eller hva det nå heter til sommeren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...