Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med ny sykkel :) Det er 2-takt på GPR'n fortsatt regner jeg med?

nei...det er en 4 takter.... og takk for det du sa :)

Pluss..er det noen som hvet hvor jeg kan kjøpe meg en ny girpedal og bremsepedal... orginalene var ikke noe fine:( de er helt likedanne som dere ser.

hvis noen har noen enkle tips til meg så er det bare å sende meg en beskjed på [email protected] (hadde tenkt meg girpedalen i rød :yes: )

Gpr for life... :love:

Endret av Derbiboy
Lenke til kommentar

Gratulerer med ny sykkel :) Det er 2-takt på GPR'n fortsatt regner jeg med?

nei...det er en 4 takter.... og takk for det du sa :)

8735689[/snapback]

den du har på bildet er 2 takter vertfall . 4 taktarene har en svær potte på siden.

8735700[/snapback]

Hmm.....det står i boken som jeg fikk med at det var en 4-takter i min....men det kan jo bare være meg om har lest litt for fort...kan skjekke det i morgen:)

Lenke til kommentar
Derbiboy: Er din sykkel EKSAKT lik den på bildet? I så fall har du 2-takter ja :) 2-takter er nå gøyest så du trenger ikke å fortvile ;p

Og begrepene lærer du fort når du først har fått sykkelen. :)

8736096[/snapback]

jepp...det er min sykkel

Lenke til kommentar
den er 2 takt, sjekka på derbi sin heimeside. Har du ikkje starta den eller noko sånt da? Høyrer jo om det er 4 eller 2 takt da  :)

8737828[/snapback]

det er den første i Norge så den er ikke typegodskjent enda...så jeg venter på at staten skal gokjenne sykkelen...ellers så får jeg ikke registrert den:(

Lenke til kommentar
den er 2 takt, sjekka på derbi sin heimeside. Har du ikkje starta den eller noko sånt da? Høyrer jo om det er 4 eller 2 takt da  :)

8737828[/snapback]

det er den første i Norge så den er ikke typegodskjent enda...så jeg venter på at staten skal gokjenne sykkelen...ellers så får jeg ikke registrert den:(

8738217[/snapback]

du kan vel starte den om den berre står der? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...