Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scotty: Når jeg kjøpte sykkel så jeg på RS, Mito og Hyosung.

Var å så og prøvesatt alle sammen, og Hyosungen virket litt uferdig, litt mindre gjennomført kan du si samtidig som fronten ikke er av de peneste. Lyden er helt ok, men du kjøper vel ikke en sykkel bare pga lyd?

Deretter var det Mito og RS igjen. Var å så på en splitter ny Mito, men likte ikke hekken eller tankpartiet på den, RS-en derimot, den falt jeg pladask for. Alt var gjennomført på den, og ikke sånn ferdig byggesett-aktig som Hyosungen.

Men liker du Mito'n tar du jo den såklart, men ikke ta Hyosungen om du er ute etter effekt :no:

Lenke til kommentar
Scotty: Når jeg kjøpte sykkel så jeg på RS, Mito og Hyosung.

Var å så og prøvesatt alle sammen, og Hyosungen virket litt uferdig, litt mindre gjennomført kan du si samtidig som fronten ikke er av de peneste. Lyden er helt ok, men du kjøper vel ikke en sykkel bare pga lyd?

Deretter var det Mito og RS igjen. Var å så på en splitter ny Mito, men likte ikke hekken eller tankpartiet på den, RS-en derimot, den falt jeg pladask for. Alt var gjennomført på den, og ikke sånn ferdig byggesett-aktig som Hyosungen.

Men liker du Mito'n tar du jo den såklart, men ikke ta Hyosungen om du er ute etter effekt :no:

8702820[/snapback]

ehm, så er jo hyosungen mer touring sykkel og da..er drit deilig å sitte på, har en kompis som har en..drar mer enn bra nok, har en toppfart på 120 originalt...sykkelen er stor og derfor ser den ut som en tung klasse. Til tross for vekta og størrelsen går dette ikke ut over kjøreegenskapene eller noe spesielt fart..120 originalt er vel bra nok? Kan nevne til Scotty at han kompisen min selger sykkelen sin btw. Han skal skaffe seg Husqvarna eller KTM :p

Lenke til kommentar

Har ikke sagt at den ikke er god å sitte på, har jeg? :) 120 er forsåvidt greeit, men så tar det jo en god stund før den klarer å hale seg opp dit da.

Og touring? Må være sports-touring i så fall for noe rett opp og ned sitter ikke du :)

Edit: Scotty, må óg se på hvor mye cash du har spart opp.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Har ikke sagt at den ikke er god å sitte på, har jeg? :) 120 er forsåvidt greeit, men så tar det jo en god stund før den klarer å hale seg opp dit da.

Og touring? Må være sports-touring i så fall for noe rett opp og ned sitter ikke du :)

Edit: Scotty, må óg se på hvor mye cash du har spart opp.

8703180[/snapback]

neida, det har du ikke..sa det bare så han som vurderte han vet hvis han ikke har sittet på den :) Og ja, er sports-touring. Bruker nok litt tid opp dit ja :p

Lenke til kommentar

Trenger ikke spesielt mer enn 120-130 i toppfart egentlig uansett.

Og bånndrag er ikke verdens viktigste ting sykkelen må ha.

Det som er utrolig positivt med Hyosungen er at den koster 'bare' 46-48 tusen helt ny.

Mens RS og Mito kommer på 60 tusen.

Ønsker selvførgelig litt grommere lyd på sykkelen også, så 4 takt hadde vært greit egentlig.

Har ikke fryktelig behov for å trimme fryktelig mye. Bytte sports filter og ta ut plombe greia i potta holder for meg.

Kan evt lage ny tråd så diskusjonen kan fortsette der istedet for en bildetråd om det er ønskelig.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Dere som snakker om at 120-130 er bra nok toppfart, greit nok.. Men dere har ikke så mye kjøreerfaring tenker jeg ?

Tenk at du skal ligge i 100 på langtur, da ligger du ganske høyt på turtall og jager motoren ?

Menst en som er god for 160-180 kan ligge i 100 på 6000rpm og DAFFE.. Slite MYE mindre på sykkelen, og mye mer komfortabelt og kjøre..

Har vært på en 6 mils tur med 4-T, full gass og giring og giring for å opprettholde 90, og 60-70 oppover :p (2 på, men likevell! )

Lenke til kommentar
Her er noen nye bilder av Derbi`en min, og gilera`en til en kompis..

*bilder, bilder og atter bilder*  :roll:

8717825[/snapback]

haheha, fy faen så like de syklene der er :!: sikkert fine og for de som liker de :)

8718137[/snapback]

Derbi og Gilera er veldig like, fronten er litt forskjell, og noen små detaljer..

Står derbi på en del av gilera delene.. :p

Lenke til kommentar
Her er noen nye bilder av Derbi`en min, og gilera`en til en kompis..

*bilder, bilder og atter bilder*  :roll:

8717825[/snapback]

haheha, fy faen så like de syklene der er :!: sikkert fine og for de som liker de :)

8718137[/snapback]

Derbi og Gilera er veldig like, fronten er litt forskjell, og noen små detaljer..

Står derbi på en del av gilera delene.. :p

8718180[/snapback]

la merke til det ja. Det første jeg la merke til var lykta. Ellers så var formen på sal og tank, hekk osv. helt identisk! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...