Proxes Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 fronten senka på den ? 8701866[/snapback] Er vel mer måten bildet er tatt på Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Scotty: Når jeg kjøpte sykkel så jeg på RS, Mito og Hyosung. Var å så og prøvesatt alle sammen, og Hyosungen virket litt uferdig, litt mindre gjennomført kan du si samtidig som fronten ikke er av de peneste. Lyden er helt ok, men du kjøper vel ikke en sykkel bare pga lyd? Deretter var det Mito og RS igjen. Var å så på en splitter ny Mito, men likte ikke hekken eller tankpartiet på den, RS-en derimot, den falt jeg pladask for. Alt var gjennomført på den, og ikke sånn ferdig byggesett-aktig som Hyosungen. Men liker du Mito'n tar du jo den såklart, men ikke ta Hyosungen om du er ute etter effekt Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Scotty: Når jeg kjøpte sykkel så jeg på RS, Mito og Hyosung. Var å så og prøvesatt alle sammen, og Hyosungen virket litt uferdig, litt mindre gjennomført kan du si samtidig som fronten ikke er av de peneste. Lyden er helt ok, men du kjøper vel ikke en sykkel bare pga lyd? Deretter var det Mito og RS igjen. Var å så på en splitter ny Mito, men likte ikke hekken eller tankpartiet på den, RS-en derimot, den falt jeg pladask for. Alt var gjennomført på den, og ikke sånn ferdig byggesett-aktig som Hyosungen. Men liker du Mito'n tar du jo den såklart, men ikke ta Hyosungen om du er ute etter effekt 8702820[/snapback] ehm, så er jo hyosungen mer touring sykkel og da..er drit deilig å sitte på, har en kompis som har en..drar mer enn bra nok, har en toppfart på 120 originalt...sykkelen er stor og derfor ser den ut som en tung klasse. Til tross for vekta og størrelsen går dette ikke ut over kjøreegenskapene eller noe spesielt fart..120 originalt er vel bra nok? Kan nevne til Scotty at han kompisen min selger sykkelen sin btw. Han skal skaffe seg Husqvarna eller KTM Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Har ikke sagt at den ikke er god å sitte på, har jeg? 120 er forsåvidt greeit, men så tar det jo en god stund før den klarer å hale seg opp dit da. Og touring? Må være sports-touring i så fall for noe rett opp og ned sitter ikke du Edit: Scotty, må óg se på hvor mye cash du har spart opp. Endret 25. mai 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har ikke sagt at den ikke er god å sitte på, har jeg? 120 er forsåvidt greeit, men så tar det jo en god stund før den klarer å hale seg opp dit da. Og touring? Må være sports-touring i så fall for noe rett opp og ned sitter ikke du Edit: Scotty, må óg se på hvor mye cash du har spart opp. 8703180[/snapback] neida, det har du ikke..sa det bare så han som vurderte han vet hvis han ikke har sittet på den Og ja, er sports-touring. Bruker nok litt tid opp dit ja Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Trenger ikke spesielt mer enn 120-130 i toppfart egentlig uansett. Og bånndrag er ikke verdens viktigste ting sykkelen må ha. Det som er utrolig positivt med Hyosungen er at den koster 'bare' 46-48 tusen helt ny. Mens RS og Mito kommer på 60 tusen. Ønsker selvførgelig litt grommere lyd på sykkelen også, så 4 takt hadde vært greit egentlig. Har ikke fryktelig behov for å trimme fryktelig mye. Bytte sports filter og ta ut plombe greia i potta holder for meg. Kan evt lage ny tråd så diskusjonen kan fortsette der istedet for en bildetråd om det er ønskelig. Endret 25. mai 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er vel på tide å legge ut bildene av min 125 cbr 07 nå Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Engen_2k: Ohh, så fin.. En kompis av meg får en slik en.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Dere som snakker om at 120-130 er bra nok toppfart, greit nok.. Men dere har ikke så mye kjøreerfaring tenker jeg ? Tenk at du skal ligge i 100 på langtur, da ligger du ganske høyt på turtall og jager motoren ? Menst en som er god for 160-180 kan ligge i 100 på 6000rpm og DAFFE.. Slite MYE mindre på sykkelen, og mye mer komfortabelt og kjøre.. Har vært på en 6 mils tur med 4-T, full gass og giring og giring for å opprettholde 90, og 60-70 oppover (2 på, men likevell! ) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Her er noen nye bilder av Derbi`en min, og gilera`en til en kompis.. Endret 27. mai 2007 av Mr_Berg Lenke til kommentar
9drd Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hehe, kan jo legge ut bilder av min og da En Derbi Senda SM DRD Racing 06' Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hehe, kan jo legge ut bilder av min og da En Derbi Senda SM DRD Racing 06' *masse bilder* 8718033[/snapback] nice, er det noen derbi moped jeg liker så er det den dere og nye gpr'en. Veldig fin sykkel Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her er noen nye bilder av Derbi`en min, og gilera`en til en kompis.. *bilder, bilder og atter bilder* 8717825[/snapback] haheha, fy faen så like de syklene der er :!: sikkert fine og for de som liker de Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her er noen nye bilder av Derbi`en min, og gilera`en til en kompis.. *bilder, bilder og atter bilder* 8717825[/snapback] haheha, fy faen så like de syklene der er :!: sikkert fine og for de som liker de 8718137[/snapback] Derbi og Gilera er veldig like, fronten er litt forskjell, og noen små detaljer.. Står derbi på en del av gilera delene.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her er noen nye bilder av Derbi`en min, og gilera`en til en kompis.. *bilder, bilder og atter bilder* 8717825[/snapback] haheha, fy faen så like de syklene der er :!: sikkert fine og for de som liker de 8718137[/snapback] Derbi og Gilera er veldig like, fronten er litt forskjell, og noen små detaljer.. Står derbi på en del av gilera delene.. 8718180[/snapback] la merke til det ja. Det første jeg la merke til var lykta. Ellers så var formen på sal og tank, hekk osv. helt identisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå