Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..

ssswopp

Anbefalte innlegg

utrolig pen! mest strøkne derbien jeg har sett på alt for lenge!

14 lapper for en 03 modell? det er faen meg en bra pris! heldige jævel!

Pent altså!

Hugs å fjerne image-taggen når dykk siterer bilete.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Olsenhower: Kunne tenkt meg en slik evighetssykkel, ser ut som den er deilig å sitte på óg ;)

8683439[/snapback]

De er ikke så dyre heller! hehe.. Klassikere som den Kawaen på forrige side er forresten nydelige, dessverre langt mellom de skikkelig fine og originale. Ser ut som om denne er det, da.

Og ja, den er ganske god å sitte på ;) Sittestillingen, derimot, er ikke så god på langtur, kombinert med fartsvinden rett i trynet. Men ikke fanden om jeg setter på vindskjerm!

Lenke til kommentar
Den var godt mye til å vere sååå fin :love: Gratulerer :D

8683884[/snapback]

Takk.. :D

Såg strøkent ut :)

8684005[/snapback]

Veit, veldig pen til å være 03 moddel iallefall..

Den så meget velholdt ut til å være 4 år gammel :)

Hva koster en slik ny?

8684044[/snapback]

Ja, den er tatt godt vare på, forige eier var forsiktig med den så.. :)

Kosta vel 24-26 k ny trur jeg.. Iallefall noe slikt den ligger på nå, en ny en..

Lenke til kommentar

Tok en titt på denne når jeg var på lillebror mc idag.

Ufattelig rå med oransje/svart kontrastene, dog litt dumt at 2 stykker fra byen har den fra før.. (bare i rød)

(litt daffe farger, tok med mobilen i mørkt rom)

Står mellom denne sykkelen, Cagiva Mito eller RS.(alle helt nye)

post-79831-1180109712_thumb.jpg

Lenke til kommentar

synst nesten du burde satse på GTen , kjørte bak en CBR125 nylig, for en lyd ! det ser faktisk litt tøft ut når det kommer virkelig broom lyd fra de. isteden for at en knalltøff RS som hørest ut som en riskoker :p men RSen går i gjengjeld bedre da.

Lenke til kommentar
synst nesten du burde satse på  GTen , kjørte bak en CBR125 nylig, for en lyd ! det ser faktisk litt tøft ut når det kommer virkelig broom lyd fra de. isteden for at en knalltøff RS som hørest ut som en riskoker  :p men RSen går i gjengjeld bedre da.

8700617[/snapback]

..Ble litt forvirret. Du mener jeg burde gå for Hyosungen, men så begynner du å snakke om lyden på CBR? :hmm:

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
synst nesten du burde satse på  GTen , kjørte bak en CBR125 nylig, for en lyd ! det ser faktisk litt tøft ut når det kommer virkelig broom lyd fra de. isteden for at en knalltøff RS som hørest ut som en riskoker  :p men RSen går i gjengjeld bedre da.

8700617[/snapback]

..Ble litt forvirret. Du mener jeg burde gå for Hyosungen, men så begynner du å snakke om lyden på CBR? :hmm:

8700645[/snapback]

Ja, fordi begge er 4-taktere. Og det gir fra seg en mer voksen lyd.

Lenke til kommentar

4-taktere har mer voksen lyd med eff.potte ja..

Men lyden av FP potta på en RS? INGEN 125cc slår den :p

Likevell, av de syklene hadde jeg valgt RS og Mito, går dobbelt så bra, siden de har mer en dobbelt så mange hk, og har dermed også bedre kjøreegenskaper..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...