SkorpuZ Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) her er min 2001 mod. aprilia rs 125 Fulleffekt... som forøvrig skal selges så fort jeg kommer hjem... til fordel for bil... uff... kommer til å savne den lille raketten ps... er carbon mini blinkers på den også nå... og en machene tankpad... http://i57.photobucket.com/albums/g224/Advance_RS/Mybike.jpg Endret 5. april 2007 av SkorpuZ Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Oi, akkurat den sykkelen der sikla jeg etter får en stund siden Har den lagra på pcen Jævlig fin sykkel Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 takker, akkurat min? akkurat det bilde du har lagra? har hatt sykkelen i snart 2år... og den så ikke sånn ut før jeg kjøpte den for å si det sånn =P har bare gått 14.000km Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 takker, akkurat min? akkurat det bilde du har lagra? har hatt sykkelen i snart 2år... og den så ikke sånn ut før jeg kjøpte den for å si det sånn =P har bare gått 14.000km 8318339[/snapback] Jepp, akkurat det bilde der ja Er du medlem på mp eller? Synes jeg har sett den der Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ja er nok det...nicket mitt er "Advance" der da... er bare at jeg hadde en skikkelig gammal account her med dette nicket... så derfor jeg ikke heter det samme... har ikke vært inne på mp må mange måneder nå da... men jeg savner sykkelen noe sykt drit kjedelig og bli kjørt overalt... hehe (utveklingsstudent i usa) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 men jeg savner sykkelen noe sykt drit kjedelig og bli kjørt overalt... hehe (utveklingsstudent i usa) 8320527[/snapback] Ah, ja, dere har vel ikke lov å kjøre noe som helst? Tenkte jeg skulle ta et år, men når det var så strengt som det var, ikke ta lappen til noe, ikke kjøre noe, ikke ta seg en pils iblant, så ble det nok dårlig med det. Men en ting skal de ha borte i usa, fins bare en klasse. MC er mc, uansett kubikk, hestekrefter, etc. 16år på en 1000cc, det er sjuko. Og 60-70k NOK for en ny Yamaha r1 med forsikring til en tusenlapp i året er sinnsykt! Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 men jeg savner sykkelen noe sykt drit kjedelig og bli kjørt overalt... hehe (utveklingsstudent i usa) 8320527[/snapback] Ah, ja, dere har vel ikke lov å kjøre noe som helst? Tenkte jeg skulle ta et år, men når det var så strengt som det var, ikke ta lappen til noe, ikke kjøre noe, ikke ta seg en pils iblant, så ble det nok dårlig med det. Men en ting skal de ha borte i usa, fins bare en klasse. MC er mc, uansett kubikk, hestekrefter, etc. 16år på en 1000cc, det er sjuko. Og 60-70k NOK for en ny Yamaha r1 med forsikring til en tusenlapp i året er sinnsykt! 8321273[/snapback] Ja, vet, det er vilt! Men hadde ikke starta med en r1 jeg ass Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, faen, det fins jo ikke fornuftig i det hele tatt. Men tror nok jeg hadde spart til en 250 etellerannen R sykkel først, og tatt det derfra. Starte på en 1000cc er som å signere dødsattesten med en gang. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Tryne pga. forhjulsskrens på grus er jo ikke noe en med litt peiling får til. ALLE vet jo at en ikke skal bruke krafti forbrems på grus? 8292061[/snapback] vist du hadde lest hele historien min så var det en fartsdemper jeg ikke såg , og det var på asfalt som var toppet med noe sand . ellers så har en ikke all verden med betenkningstid heller da. 8292180[/snapback] en erfaren "mc-fører" trenger ikke betenkningstid. Bilder av Furian; Trimmere man har kjørt igjennom Metrakit ProRace, Metrakit SP, Malossi MHR Endret 6. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Starte på en 1000cc er som å signere dødsattesten med en gang. 8321310[/snapback] Tull og tøys. Er man en slik fører signerer man attesten like godt på en 250. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Starte på en 1000cc er som å signere dødsattesten med en gang. 8321310[/snapback] Tull og tøys. Er man en slik fører signerer man attesten like godt på en 250. 8322619[/snapback] I beg to differ. En 1000cc kan komme opp i hastigheter som er nært det dobbelte av en 250, spesielt hvis den 250'en er en crosser. Selv en R 125 kan kjøre fortere enn en 250cc crosser, sitter jo der som en vegg. Men om du tenker annerledes, kan man dø av å gå ut av senga, så det blir vanskelig å diskutere. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 prisene er SYKT billige her ja...! men hjelper jo ikke meg noe når jeg ikke kan kjøre.. hehe, men skal vel inrømme at jeg har prøvd utrolig mange spesielle biler her, selv om det ikke er fult lovlig... klarer bare ikke holde meg unna... bilavhengi.,... blant annet kompisen min sin nye mustang v8, med manuell giring... morra hans har 350z, ja... det har litt penger... men er ikke rike... bilene er bare BILLIGE... det med sykkel når du er 16år... uff jeg veit jeg hadde tatt livet av meg... hadde jeg hatt mer en 125ccm mellom beina... er alt for glad i fart... men nå kjenner jeg bare 1 her i området som er 16 og har sykkel... han har en splitter ny r6... familien hans er steinrik... men han kjører som en bestemor da... vanligvis så lar ikke foreldrene dem kjøpe sykkel... de er MYE strengere her... sånn er det med alt... og forsikringa er ikke spess billig tror jeg... de har egen sportsbil forsikring som er mye dyrere en vanlig osv... men alikevell... sikkert ikke en 10 del av hva det er i norge... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Syns det er feil å la folk under 21 år ha sykkel over 600cc.. For å sette det på spissen ; Usa, 16år + 1000cc, setter du en 16åring på en moped med masse trim så får du se hvordan det går. Jeg tør ikke engang å tenke på hva som skjer med en 16åring på en 1000cc Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Syns det er feil å la folk under 21 år ha sykkel over 600cc.. 8323561[/snapback] Det får være grenser for hvor strengt det skal være. Ideelt sett burdte ingen hatt noe som helst over 50cc med maks 45km/t, ikkesant? Nei, skal jeg være fornuftig er inndelinga av klasser i norge greit. Tar man mellomklasse kan man kjøre 1000cc, sålenge den er plomba ned til 34hk. Fyller man 20/21 (alt etter når lappen taes) så får man tung. Helt grei regel. Men 45km/t grensa på moped er ikke greit. Kunne lett være 70-80 eller omtrent sånn som mopedene kommer orginalt fra fabrikk. Det er ikke akkurat fartsmonster uansett. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Noen bilder av mitt 4-takts monster. De to nederste bildene er tatt i dag. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 monkey bike er konge har drit lyst på en san en sjøl Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 monkey bike er konge har drit lyst på en san en sjøl 8325687[/snapback] Er en fordel og være litt kort da, ihvertfall under 1.90! :!: Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 liten filmsnutt av min kjære Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hahah, ikke for å være nedlatende eller noe, men den hørtes seriøst ut som en scooter. Kanskje bare kvaliteten si skyld? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er jo tross alt en moped det der og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå