HondaNSR Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hold på å gå i bakken jeg og, men noe annen grunn.. Våte veier og dårlig asfalt fører alltid til at bakhjulet på min kjæreste Mito glepper taket av og til når jeg gir på, i 1. og 2. gir.. Dette skjedde ofte idag, bare gøy egentlig.. Men så tar hjulet tak og fordekket letter, har en da kurs mot grøfta så er det mindre gøy.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 etter en god timer stressing fikk jeg bendet tilbake styret , bendet tilbake styrekronen og fått vekk litt av den verste skiten , det som nå står igjen er å finne en smart måte å feste blinklyse på (festet er ødelakt) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 etter en god timer stressing fikk jeg bendet tilbake styret , bendet tilbake styrekronen og fått vekk litt av den verste skiten , det som nå står igjen er å finne en smart måte å feste blinklyse på (festet er ødelakt) 8299883[/snapback] Litt biltema teip har aldri sviktet meg Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 etter en god timer stressing fikk jeg bendet tilbake styret , bendet tilbake styrekronen og fått vekk litt av den verste skiten , det som nå står igjen er å finne en smart måte å feste blinklyse på (festet er ødelakt) 8299883[/snapback] Litt biltema teip har aldri sviktet meg 8299915[/snapback] tror jeg prøver med superlim , festet er ødelakt uansett , så kan vel ikke gjøre det værre Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Holdt selv på å kjøre i en bil idag. Begynner på lappen nå etter påske. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Holdt selv på å kjøre i en bil idag. Begynner på lappen nå etter påske. 8302230[/snapback] hadde du truffet den bilen uten lappen hadde du vært ille ute Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kanskje det men jeg kjørte rett over veien forran bilen og inn en innkjørsel. Låg mitt i veien når bilen kom. Den bare kjørte videre. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvor kjøper dere deler til sykkelen? Har kikket litt på mc-deler,speedoptins,pitstopmcimport og crash. Lurer litt på å bestille meg noe... Siden den er helsvart med svarte felger, hva slags rimtape bør jeg velge? Fant også en stilig tankpad: http://www.pitstopmcimport.no/shop/prod_li...ndgroup=APRILIA Andre tips? Skal ta av refleks foran på skjermene. Gleder meg skikkelig til å få sykken; vaske og polere den skikkelig! Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Måtte bare legge ut bilde av nypolert NSR Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Her ekstremt lyst på lettsykkel. Har råd til lappen i cash, så har jeg jo en moped fra før. Hvor mye tror dere jeg får for Aprilia RS Tuono 50ccm 2005 modell som har gått 40mil? Ingen skader og ikke trimmet. 8293851[/snapback] 20k+ iallefall, er jo bare såvidt innkjørt vel? Evil-duck; "Onde" makter som ødelegger GPR'ene? Njaa, vet ikke helt jeg . Neida, jeg skjønner godt at det blir litt panikk i den situasjonen der, hvis du hadde god fart kan jeg iallefall skjønne det. Hvis jeg grisekjører litt (dvs 2. gir på høyt turtall/noen ganger 3. gir) på humpler, skjer det fort at du flyr litt opp fra humpelen og hvis det først er grus der fordekket "lander" skjer det fort at en mer uerfaren kjører bare kaster seg over forbremsen og der ligger du. Hvis man først ligger i 60-70 over humpelen så sliter du rimelig generelt når dette skjer, men det beste er vel å bare la sykkelen komme seg over grusen uten for mye handling på egen hånd. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvor kjøper dere deler til sykkelen? Har kikket litt på mc-deler,speedoptins,pitstopmcimport og crash. Lurer litt på å bestille meg noe... Siden den er helsvart med svarte felger, hva slags rimtape bør jeg velge? Fant også en stilig tankpad: http://www.pitstopmcimport.no/shop/prod_li...ndgroup=APRILIA Andre tips? Skal ta av refleks foran på skjermene. Gleder meg skikkelig til å få sykken; vaske og polere den skikkelig! 8304289[/snapback] Hvilken sykkel har du? easyparts.nl er en bra side. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvor kjøper dere deler til sykkelen? Har kikket litt på mc-deler,speedoptins,pitstopmcimport og crash. Lurer litt på å bestille meg noe... Siden den er helsvart med svarte felger, hva slags rimtape bør jeg velge? Fant også en stilig tankpad: http://www.pitstopmcimport.no/shop/prod_li...ndgroup=APRILIA Andre tips? Skal ta av refleks foran på skjermene. Gleder meg skikkelig til å få sykken; vaske og polere den skikkelig! 8304289[/snapback] Hvilken sykkel har du? easyparts.nl er en bra side. 8306033[/snapback] Han har en RS50. Ja, skal straks bestille fra easyparts jeg også. Venter bare på visa kortet mitt, funka ikke med sånn ungdomskort. Men det kom ikke idag heller. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Visa kort fra SBM eller Nordea ? Sann som koster 200kr i året da eller ? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Visa kort fra SBM eller Nordea ? Sann som koster 200kr i året da eller ? 8306542[/snapback] SBM. Skulle visst ikke koste noe mer i året. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 kanke få visa når du er under 18 vel? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 kanke få visa når du er under 18 vel? 8315310[/snapback] Jo, jeg har, 2 mnd til jeg er 18. Nordea :!: Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Flere i min klasse som har det, og de er 15 år Om du har det i dine foreldres navn elns så går det. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Visa kort fra SBM eller Nordea ? Sann som koster 200kr i året da eller ? 8306542[/snapback] SBM. Skulle visst ikke koste noe mer i året. 8307706[/snapback] For deg nei.. hehe Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Her ekstremt lyst på lettsykkel. Har råd til lappen i cash, så har jeg jo en moped fra før. Hvor mye tror dere jeg får for Aprilia RS Tuono 50ccm 2005 modell som har gått 40mil? Ingen skader og ikke trimmet. 8293851[/snapback] 20k+ iallefall, er jo bare såvidt innkjørt vel? 8304693[/snapback] Ja, den er vel så og si innkjørt. Den er jo orginal i tillegg. Men jeg står å tipper nå, fordi det er jo billappen rundt jul neste år. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Min scooter, som nå brukes av min søster, kan jo godt vise den frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå