Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Hold på å gå i bakken jeg og, men noe annen grunn.. :p

Våte veier og dårlig asfalt fører alltid til at bakhjulet på min kjæreste Mito glepper taket av og til når jeg gir på, i 1. og 2. gir.. Dette skjedde ofte idag, bare gøy egentlig.. Men så tar hjulet tak og fordekket letter, har en da kurs mot grøfta så er det mindre gøy.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
etter en god timer stressing fikk jeg bendet tilbake styret , bendet tilbake styrekronen og fått vekk litt av den verste skiten , det som nå står igjen er å finne en smart måte å feste blinklyse på :p (festet er ødelakt)

8299883[/snapback]

 

Litt biltema teip har aldri sviktet meg :ph34r:

Lenke til kommentar
etter en god timer stressing fikk jeg bendet tilbake styret , bendet tilbake styrekronen og fått vekk litt av den verste skiten , det som nå står igjen er å finne en smart måte å feste blinklyse på :p (festet er ødelakt)

8299883[/snapback]

 

Litt biltema teip har aldri sviktet meg :ph34r:

8299915[/snapback]

 

tror jeg prøver med superlim , festet er ødelakt uansett , så kan vel ikke gjøre det værre :p

Lenke til kommentar

Hvor kjøper dere deler til sykkelen? Har kikket litt på mc-deler,speedoptins,pitstopmcimport og crash. Lurer litt på å bestille meg noe...

 

Siden den er helsvart med svarte felger, hva slags rimtape bør jeg velge?

 

Fant også en stilig tankpad: http://www.pitstopmcimport.no/shop/prod_li...ndgroup=APRILIA

 

Andre tips? Skal ta av refleks foran på skjermene. Gleder meg skikkelig til å få sykken; vaske og polere den skikkelig! :cool:

Lenke til kommentar
Her ekstremt lyst på lettsykkel. Har råd til lappen i cash, så har jeg jo en moped fra før. Hvor mye tror dere jeg får for Aprilia RS Tuono 50ccm 2005 modell som har gått 40mil?

 

Ingen skader og ikke trimmet.

8293851[/snapback]

 

20k+ iallefall, er jo bare såvidt innkjørt vel?

 

 

Evil-duck; "Onde" makter som ødelegger GPR'ene? Njaa, vet ikke helt jeg :wee:.

 

 

Neida, jeg skjønner godt at det blir litt panikk i den situasjonen der, hvis du hadde god fart kan jeg iallefall skjønne det. Hvis jeg grisekjører litt (dvs 2. gir på høyt turtall/noen ganger 3. gir) på humpler, skjer det fort at du flyr litt opp fra humpelen og hvis det først er grus der fordekket "lander" skjer det fort at en mer uerfaren kjører bare kaster seg over forbremsen og der ligger du.

 

Hvis man først ligger i 60-70 over humpelen så sliter du rimelig generelt når dette skjer, men det beste er vel å bare la sykkelen komme seg over grusen uten for mye handling på egen hånd.

Lenke til kommentar
Hvor kjøper dere deler til sykkelen? Har kikket litt på mc-deler,speedoptins,pitstopmcimport og crash. Lurer litt på å bestille meg noe...

 

Siden den er helsvart med svarte felger, hva slags rimtape bør jeg velge?

 

Fant også en stilig tankpad: http://www.pitstopmcimport.no/shop/prod_li...ndgroup=APRILIA

 

Andre tips? Skal ta av refleks foran på skjermene. Gleder meg skikkelig til å få sykken; vaske og polere den skikkelig! :cool:

8304289[/snapback]

Hvilken sykkel har du?

 

easyparts.nl er en bra side. :)

Lenke til kommentar
Hvor kjøper dere deler til sykkelen? Har kikket litt på mc-deler,speedoptins,pitstopmcimport og crash. Lurer litt på å bestille meg noe...

 

Siden den er helsvart med svarte felger, hva slags rimtape bør jeg velge?

 

Fant også en stilig tankpad: http://www.pitstopmcimport.no/shop/prod_li...ndgroup=APRILIA

 

Andre tips? Skal ta av refleks foran på skjermene. Gleder meg skikkelig til å få sykken; vaske og polere den skikkelig! :cool:

8304289[/snapback]

Hvilken sykkel har du?

 

easyparts.nl er en bra side. :)

8306033[/snapback]

 

Han har en RS50.

 

Ja, skal straks bestille fra easyparts jeg også. Venter bare på visa kortet mitt, funka ikke med sånn ungdomskort. Men det kom ikke idag heller. :mad:

Lenke til kommentar
Her ekstremt lyst på lettsykkel. Har råd til lappen i cash, så har jeg jo en moped fra før. Hvor mye tror dere jeg får for Aprilia RS Tuono 50ccm 2005 modell som har gått 40mil?

 

Ingen skader og ikke trimmet.

8293851[/snapback]

 

20k+ iallefall, er jo bare såvidt innkjørt vel?

8304693[/snapback]

 

 

Ja, den er vel så og si innkjørt. Den er jo orginal i tillegg. Men jeg står å tipper nå, fordi det er jo billappen rundt jul neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...