Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble du skadet da? Brudd elns? Hvordan skjedde ulykken da?

Det var jo ikke så ille heller. Alle vil tryne før eller senere, det eneste som varierer er hvor mye skade som skjer ...

8285547[/snapback]

Står lenger oppe. ;) Han brakk to bein i fotbladet.

Lenke til kommentar
gidder ikke ta bilde nå men kommer i morger , men det som skjedde var at jeg kom kjørende , og så kom der en fartdemper jeg ikke var helt obs på og jeg kom over den og framhjulet lettet fra bakken  , så var der sand i veibanen , så jeg kløyva inn frambremsen , så låste hjulet seg , og til skaus for jeg :p og så plutselig lå jeg på bakken og et gammelt par  holdt på å ta av meg hjelmen . passe forvirra da ja  :no:

skader på sykkelen , er en seriøs ripe i bensin tanken , flere riper på sidekåpen , et brekt blinklys , skader på  kåpen bake , og fucket clutch hendel og fucket styre . :(

8283676[/snapback]

quoter meg selv

skader på meg var 2 brudd i fotbladet

Lenke til kommentar

Skal ta et par bilder av skadene på syklen min òg i dag. Legger dem ut senere.

Evil-Duck: Hvis jeg var deg ville jeg skaffet nye kåper via forsikring, men lagt dem på hylla til du skal selge syklen igjen. Det lille der går nesten an å ordne selv, som SvennAndre sier. Utrolig kjedelig å ødelegge 2 sett kåper.

Lenke til kommentar
Det der var jaggu ikke så ille.

Du kom bedre fra det enn jeg gjorde på min første velt, for å si det sånn.

Det der er bare småtteri, selv om det er kjedelig. Kan jo fikse det selv så det ikke syns, istedet for å betale 2k i egenandel?

8285618[/snapback]

må ha nytt feste til ene stangen som vi styrer med liksom , nytt feste til kåpen og nytt skiltoppheng + eventuel lakering

tror nok det blir billigere å betale 2K egenandel ja.

Lenke til kommentar
Tryne pga. forhjulsskrens på grus er jo ikke noe en med litt peiling får til.

ALLE vet jo at en ikke skal bruke krafti forbrems på grus?

8292061[/snapback]

vist du hadde lest hele historien min så var det en fartsdemper jeg ikke såg , og det var på asfalt som var toppet med noe sand . ellers så har en ikke all verden med betenkningstid heller da.

Lenke til kommentar

Vell får vel legge ut noen bilder av min sykkel jeg også, den er ikke helt ferdig etter at jeg har modda ny bakskjerm. Mangler diode baklyst og opphenget!

Legger også med et gammelt bilde så dere kan se hvordan den så ut før jeg tok i den : P

Hva ble best? Gammle eller nye?

post-111136-1175514027_thumb.jpg

post-111136-1175514035_thumb.jpg

post-111136-1175514043_thumb.jpg

post-111136-1175514053_thumb.jpg

Lenke til kommentar

8292061[/snapback]

vist du hadde lest hele historien min så var det en fartsdemper jeg ikke såg , og det var på asfalt som var toppet med noe sand . ellers så har en ikke all verden med betenkningstid heller da.

8292180[/snapback]

Hva er gale med fartstomp for en mc da? :p

Lenke til kommentar

Tenker jeg også tryna i helga.. Ikke like ille som Evil-Duck, da jeg vel hadde litt mindre fart, og slapp vel unna uten de store skadene. Har faktisk ikke sjekka sykkeln, men jeg satser på at alt er som det skal. : )

Det som skjedde var at jeg skulle inn til byen, en dag hvor det var meeget sterk vind, og regn. Jeg kjører inn i rundkjøringa, demper naturlig nok farta for å svinge rundt, og øker på litt når jeg skal ut. Det som skjer er at vinden tar tak i sykkeln, og bare river meg ut mot det lille som er av veiskulder. Jeg rekker å dempe farta litt, men merker fort at jeg ikke klarer å komme meg inn på veien igjen. Det hele ender med at jeg tipper i grøfta, 30 cm fra elva ca. Hell i uhell kan man si, for hvis jeg hadde kjørt utti hadde jeg ikke kommet meg opp. :wee:

Lenke til kommentar

8292061[/snapback]

8292180[/snapback]

Hva er gale med fartstomp for en mc da? :p

8292359[/snapback]

post-97753-1175516615_thumb.jpg

:whistle:

i og med den fartsdemperen der såg ut som en skøyt i veien kjipte jeg meg noe sykt i det jeg kom på den og høyvet inn frontbremsen og videre vet du hva som skjedde :roll:

edit : du tryna du med TeggY ja :p kansje onde makter prøvde å ødelegge alle GPRer i helgen :ph34r:

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...