Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den ble strøken eiv.

Bare husk å ikke tryn med sykkelen.

Var en RS her omkring som velta under fart, og skrapa opp hele høyresida.

IKKE pent.

8281511[/snapback]

Haha, nei er nok ikke han som velter , jeg derimot veltet rett foran han og ripet opp hele venstre siden , og brakk 2 bein inni fotbladet :w00t: ( ja det skjedde i dag)

Lenke til kommentar
Den ble strøken eiv.

IKKE pent.

8281511[/snapback]

Haha, nei er nok ikke han som velter , jeg derimot veltet rett foran han og ripet opp hele venstre siden , og brakk 2 bein inni fotbladet :w00t: ( ja det skjedde i dag)

8283599[/snapback]

Nei?

Knuste du Derbien din? :ohmy: (det var ikke ironisk)

Bilde please.

Lenke til kommentar

gidder ikke ta bilde nå men kommer i morger , men det som skjedde var at jeg kom kjørende , og så kom der en fartdemper jeg ikke var helt obs på og jeg kom over den og framhjulet lettet fra bakken , så var der sand i veibanen , så jeg kløyva inn frambremsen , så låste hjulet seg , og til skaus for jeg :p og så plutselig lå jeg på bakken og et gammelt par holdt på å ta av meg hjelmen . passe forvirra da ja :no:

skader på sykkelen , er en seriøs ripe i bensin tanken , flere riper på sidekåpen , et brekt blinklys , skader på kåpen bake , og fucket clutch hendel og fucket styre . :(

Lenke til kommentar
gidder ikke ta bilde nå men kommer i morger , men det som skjedde var at jeg kom kjørende , og så kom der en fartdemper jeg ikke var helt obs på og jeg kom over den og framhjulet lettet fra bakken  , så var der sand i veibanen , så jeg kløyva inn frambremsen , så låste hjulet seg , og til skaus for jeg :p og så plutselig lå jeg på bakken og et gammelt par  holdt på å ta av meg hjelmen . passe forvirra da ja  :no:

skader på sykkelen , er en seriøs ripe i bensin tanken , flere riper på sidekåpen , et brekt blinklys , skader på  kåpen bake , og fucket clutch hendel og fucket styre . :(

8283676[/snapback]

Jeg håper du har kasko?

Lenke til kommentar
Huff da, du har min medfølelse Evil-Duck. Fryktelig instiktivt det å klemme til på frambremsen, akuratt samme som skjedde med meg da en bil bråstoppet forran meg i et lyskryss.

8283697[/snapback]

Fortell! :)

8283711[/snapback]

Ok her kommer mitt utrolige eventyr..

Det var en solfylt dag i Sarpsborg sentrum og vi befinner oss på siste dag på skolen før sommerferien. Jeg var i mitt absolutte èss den dagen. Lykkelig fordi skolen endelig var slutt, setter jeg på meg headsettet mitt med Opeth dundredne i bakgrunnen - deretter hjelmen.

Syklen var i formelig storform, og jeg glir elegant gjennom gatene. Musikken når sitt høydepunkt i det jeg nermer meg det største lyskrysset i Sarpsborg. I det jeg er over krysset, stopper en hvit varebil rett forran meg. I et øyeblikk av uoppmerksomhet lar jeg farten øke litt til, slik at jeg kommer opp i en hastighet på rundt 50 km/t.

Dette skjer samtidig som bilen bråstanser forran meg: Jeg titter opp, ser ræva på en svær hvit varebil-hælvete - Insinktivt griper jeg etter frambremsen og klemmer til. Det neste jeg hører er lyden av plastikk som skraper mot asfalt. <<Faen>> tenker jeg, løfter opp mopeden og kjører hjem. :cry:

Lenke til kommentar
Den ble strøken eiv.

IKKE pent.

8281511[/snapback]

8283599[/snapback]

Var sykt. :cry: Kom rundt svingen, og så sykkelen lå nede og en kar litt lenger borte. :ph34r:

Skal du ta nye kåper på forsikringa eller?

Lenke til kommentar

Auauau, dette ætte bra. Er som jeg sier, er synsk.

Har hatt mine uhell jeg og mest på grunn av dumhet. Men det siste kræsjet i september var jo kjerringa i rundkjøringa. Ikke min feil heldigvis.

Du får komme med bilder duckie, det er nesten litt påkrevd ;)

Men ellers god bedring og bra du hadde kasko! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...