Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eivind; Jeg og har originalveiv ;)

 

Mito vs. RS?

 

Vell, du vet hvem erik er?

 

vi kjørte nedover dalene istad, det var slik at hver gang han gira så seig jeg innpå, men vil ikke si at min går bedre.. Begge hadde ca 170 der, og begge hadde mer igjen på giret..

 

Men i noen tilfeller virker det som om Mitoen har litt mer toppfart å by på.. Mitoene er jo generelt svært tungdrevet..

 

 

Og du EvilDuck? Prøvde du nettop og voldta girpedalen din eller? :p

Endret av HondaNSR
Lenke til kommentar
Tja, det har variert litt. På speedometeret har jeg på det meste hatt 107 km/t. Dette var i "glansperioden" mellom 1000 og 2000 km. I år har jeg hatt den i 103, men så skal det sies at den ikke sliter nevneverdig for å oppnå den hastigheten :) (Ja, jeg er klar over at hastigheter oppgitt er mopedhastigheter, og ikke bør taes for god fisk mtp målernøyaktighet)

8258118[/snapback]

 

Slo deg med min MRX med 125km/t , selv med gamle trimmern :cool:

Lenke til kommentar

Kanskje litt, men du har jo liggesykkel da :p

 

Vet ikke hva dritten gjorde med det jeg har / hadde nå :

ProRace Sylis

ProRace underbody potte

ProRace CDI

Oko24 gasser /m 138 dyse

MHR reed

MK SP clutch lameller med MHR fjører

Hebo Preformance Veiv

C4 lager

 

Jeg kjørte 15/48 , men da orka den ikke 5 gir, men runda 115 på 4gir da.

Jeg kjører 12/48 nå , er sterk, synd ProRacen er varmskjært ;P

 

Det gamel da jeg runda 125km/t hadde jeg det samme bare med Metrakit SP sylinder og Metrakit 2 effektpotte og 16/48 dreving..

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Yes, tror den Metrakit SP sylinderen din var et par hakk over min stakars Airsal i kvalitet, i tilleg har jo effektpotta en god del å si fra den tunge orignal driten min :/

 

Men jeg klager ikke, går mer enn godt nok for å kjøre fra "kjøttkaka" om du husker ham ;)

Lenke til kommentar

Min Derbi Black Edition (Eldre bilde. Har fjernet en del stickers bl.a.):

post-40045-1175241983_thumb.jpg

post-40045-1175242005_thumb.jpg

 

 

Synes ikke sykkelen er så fin på de bildene der, men skal ta nye etterpå. Hvis noen har tips til hva jeg kan gjøre for å gjøre den finere så hadde det vært fint. :)

 

 

Noen som vet om det er viktig å skifte dyse når man tar plomben i potta? Tok den i høst og har kjørt litt etter det uten å skifte dyse. Vet ikke hvilken str som står i heller.

 

 

EDIT: Tror jeg bl.a. skal slipe ned potta å lakkere den da den ikke ser bra ut i det hele tatt.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Eivind; Jeg og har originalveiv ;)

8266991[/snapback]

 

Ja, men orginalveiva di tåler mer en orginalveiva til AM6 for å si det sånn da. :p

8268117[/snapback]

 

evind bullshit. orginalveien til am6 har bare fått ett unødvendig dårlig rykte. Kjørte tp75 på min :)

8271449[/snapback]

 

Jo, funker fjell for meg, men tåler ikke en veiv på en 125ccm motor mer enn på en 50cc da? :p Snakk om Mito kontra RS50 her :p

Lenke til kommentar

Sykkelen min :)

Modell: Yamaha xt 125 x

 

Toppfart: rundt 110-115km/t (original)

 

Gjort med den: etter bildene er tatt har det kommet på oransje rimtape, ellers så er det ikke noe mere enn de røde ventilhettene som dere kan se på bildene.

 

Planer:

 

Trim: Skal trimme den litt med Arrow potte, doble trimgassere med K&N powerfilter om det ordner seg(Oddgeir Havnen som ordner med trimmen min :D ), fjerne cdi plombe og aks dreving. Kan slenge inn hjemmsiden til Oddgeir Havnen også der det står hvem han er for dem som ikke vet det:P www.havnen.no

 

Styling: Uten om dette har jeg planer om å style den med: KTM lykt, KTM skjerm(foran), KTM hekk(heller uaktuelt, pga. masse modding), Pro taper styre og Acerbis handguards. KANSKJE fjerne alle klistermerkene så den blir clean.

 

Er forøvrig en 2006 mod.

 

Kom gjerne med kommentarer hva jeg skal gjør mere :cool:

 

 

EDIT: la til noe :roll:

mvh

zaltmann :love:

post-116828-1175289046_thumb.jpg

post-116828-1175289082_thumb.jpg

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Det gjør seg alltid at sykkelen er ren og pen. :)

For to dager siden vasket og polerte jeg også sykkelen min, men rakk ikke å gjøre det så grundig som jeg hadde lyst til. Så når jeg kommer hjem fra påskefjellet etter ferien kommer jeg til å gå over med høytrykkspyler og vaske alle tenkelige steder før jeg polerer. :yes:

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...