HondaVF1000F Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Litt feil "klasse" her, men men... her er moppa mi Ikke gjort så mye med den ennå, bare bytta til tyngre drev.... Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Min strøkne MT5. 5001666[/snapback] Du har forstått det...Mt5 er tingen Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Min sykkel 7111251[/snapback] JÅT Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Litt feil "klasse" her, men men... her er moppa mi Ikke gjort så mye med den ennå, bare bytta til tyngre drev.... 7630559[/snapback] Skikkelig touringlok den der... Endret 3. januar 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du kommer ikke til å angre! 7630341[/snapback] Tipper du kjøpte sykkelen av en som heter Cato i Hamar? Lenke til kommentar
zatux Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe, stemmer.. Fant annonsen på tidlig en fredags morgen, tok flyet samme dag, og kjørte hjem til Stavanger over Haukeli midt i oktober. Med sommerhansker og kun en t-skjorte under kjørejakken så var 'kaldt' stikkordet. :-) Men en fabelaktiv sykkel. ;D Kjenner du han? Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Min sykkel Litt dårlig bilde da, var litt mye eksos inni garasjen. Nettopp trillet ut av butikken og opp på tilhengeren ps: begge bildene er tatt med tlf, derfor de er litt...ræva. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Peneste 125ccm noensinne. Ingen slår den der. Gratulerer mann! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fy faen så heldig du er! *Ha lyst på!* Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Åååh, drømme 125cc sykkelen, jeg vil ha . Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Angrer ikke akkuratt på at jeg kjøpte denne nei Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) du må ha en rik familie og en som er veldig gla i deg får å si det sånn. det sykkelen er nesten alle 16åringer sin drøm. Endret 5. januar 2007 av hølands_gutt Lenke til kommentar
zatux Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Min sykkel BILDE Litt dårlig bilde da, var litt mye eksos inni garasjen. BILDE Nettopp trillet ut av butikken og opp på tilhengeren ps: begge bildene er tatt med tlf, derfor de er litt...ræva. 7649256[/snapback] Anbefaler deg http://aprilia.7kt.net/ - Norges største aprilia community. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 du må ha en rik familie og en som er veldig gla i deg får å si det sånn. det sykkelen er nesten alle 16åringer sin drøm. 7651854[/snapback] Ehh hvorfor det!? Regner med han betalte den selv..!? Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 du må ha en rik familie og en som er veldig gla i deg får å si det sånn. det sykkelen er nesten alle 16åringer sin drøm. 7651854[/snapback] Hva får deg til å si sånt?! Klart jeg betalte den selv, må betale lappen selv også må jeg betale kjøreutstyret selv. Eneste familien har sponset meg med er den depostøtta som du kan se på det øverste bilde. Den fikk jeg forøvrig til jul... Skjønner ikke helt hvor du vil hen? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hehe, stemmer.. Fant annonsen på tidlig en fredags morgen, tok flyet samme dag, og kjørte hjem til Stavanger over Haukeli midt i oktober. Med sommerhansker og kun en t-skjorte under kjørejakken så var 'kaldt' stikkordet. :-) Men en fabelaktiv sykkel. ;D Kjenner du han? 7637487[/snapback] Nja.. Har prata med han litt da.. Og han var bestekompisen til han jeg kjøpte Mitoen min med.. Og når jeg var ned en natt og henta Mitoen så var han som eigde den borte, så det var Cato som "assisterte" salget.. hølands_gutt: Jeg har min andre sykkel, den første var så påkosta at det osa penger ut mellom kåpene på den omtrent Den andre, Mitoen koster like mye brukt so en ny RS koster.. Den er også påkosta en del i ettertid, men jeg kommer hverken av rik familie eller er bortskjemd.. Jeg har jobba og jobba! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mange fine sykler her nå! Får bare håpe det går bedre for dere enn hvordan det gikk for meg. R.I.P. *savnepå* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 vel.. vis du har jobba opp så kanskje jeg skjønner du fortjener en sånn sykkel. er bare nå vantil å se alle de bonde gutta herute får 60 000kr i komformasjonspenger osv. sry about that. og hondaNSR: jeg synes forsatt RSen er penere enn den mitoen din, ikke vondt ment men. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mange fine sykler her nå! Får bare håpe det går bedre for dere enn hvordan det gikk for meg. R.I.P. *savnepå* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7655069[/snapback] Hva skjedde? :O Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Leaf: Han refferer sikkert til den saftige skrapen på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå