Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke lenge siden jeg har fått sykkelen, så jeg har ikke fått kjørt noe utenom min egen eiendom enda :p men her er lite poleti, veldig lite :D veivesent er kansje å har med rampa 1 gang i året eller noe sant. :p

edit: er det mye i ålesunda da :p ?

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
det blei nice nice nice det :) hehehehe har ikke orka tusj jeg :p

gidder bare ikke :p neste steg blir gitter på meg :)

7552753[/snapback]

det var noe helsikkes styr med tysj ja :p helt flytende hadde en klut vedsiden av meg som jeg vasket med hver gang det kom litt utom, holt på i snart 2 timer bare med det lille der :p

7552801[/snapback]

2 timer? :ermm:

Brukte vell 15 min eller noe når jeg hadde på slikt på NSR`en.. Vanlig tysj som du har kjøpt på statoil du har eller?

Peewee: Her er purk, men de gjør vell helder lite.. Kjørte 6000km uten lappen, og ble bare vinka inn til kontroll en gang ;)

Nå kjører jeg uten skilt, og møtte politiet 5 ganger igår og dagen før, men de har ikke engang gitt tegn til at de bryr seg.. :p

Endret av HondaNSR
Lenke til kommentar

på GPRen var det mye styr for det var så små spor i bokstavene , og bokstavene var ellers små, så rant veldig lett nedover hjulet så holdt på en god stund ja. kansje ikke 2 timer , men vertfall godt over 1

edit: var san tysj som jeg kjøpte på shell, men sikkert samme som de har på statoil, men rant noe sjukt!

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...