danielvad Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hmm, er ikke sikker på farten enda, målt rundt 55-60 nå, men har snakket med funmotors.no og de sa eg må stille clutch klokka, og da skal den gå bedre.. men den farten som er nå er ekstrem når du sitter på en så liten en.. bare drit det er blitt is og sånn på veiene igår og idag + eg har knokken handa, men likevell gøy å kjøre! Lenke til kommentar
danielvad Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hvor fort går denne pocketen din? jævelig stor potte, er det trimpotte? 7202439[/snapback] Er effektanlegg ja, som kom med fra forhandler som ny:-) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Trykk på bildet Hva syns folket? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 DÆVEN! Den var råfin! Ante ikke aprilia hadde slike råe mopeder ! Fy flate. Deilig farge og hele pakken! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Trykk på bildet Hva syns folket? 7217250[/snapback] Som -PeeWee- har sagt, utrolig fin moped! =) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Trykk på bildet Hva syns folket? 7217250[/snapback] Vi venter forsatt på de etterlengde bildene med en person oppå sykkelen. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Takk for det folkens, ja, jeg driver å modder litt på den. Neste steg er å bli kvitt refleksene foran og bak. Kanskje sette på Carbon speil. Derheter skal jeg ta av den stroppen hvor passasjeren kan holde seg fast i. (Den ville ikke jeg satset på å holde meg i hvis jeg satt på :!: ) Ja, bilder av meg på sykkelen skal dere nok få. Venter på en vakker solskinnsdag. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 JA, her er da sykkelen min nå........... Hater det, for jeg kommer inne videre med reprasjoner:::::::: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Min: Storkoser meg... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 JEG VIL OGSÅ HA FIREBLADE!§!! Tilbudet mot og byte din fireblade mot min tzr er fortsatt åpent muffinman Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva heter syklene deres? Og hva er Fireblade? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 JEG VIL OGSÅ HA FIREBLADE!§!! Tilbudet mot og byte din fireblade mot min tzr er fortsatt åpent muffinman 7220692[/snapback] Hehe, det var fremdeles den detaljen med dama som mellomlegg da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 JEG VIL OGSÅ HA FIREBLADE!§!! Tilbudet mot og byte din fireblade mot min tzr er fortsatt åpent muffinman 7220692[/snapback] Hehe, det var fremdeles den detaljen med dama som mellomlegg da... 7225096[/snapback] Hehe Tøffe forhandlinger pågang her.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dere som står med demonterte sykler, gjerne fortell hva dere driver med, hvorfor, hvordan etc Min sykkel ble kondemnert i forrige uke, så ikke mye stort og vise frem.. Stygge skader :/ Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 JEG VIL OGSÅ HA FIREBLADE!§!! Tilbudet mot og byte din fireblade mot min tzr er fortsatt åpent muffinman 7220692[/snapback] Hehe, det var fremdeles den detaljen med dama som mellomlegg da... 7225096[/snapback] hahaha ^^ nei hu er ikke verdt og bytte bort Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Dere som står med demonterte sykler, gjerne fortell hva dere driver med, hvorfor, hvordan etc 7226731[/snapback] Jeg har byttet litt slitedeler, inkludert hjullagre foran og bak, bremseklosser foran, framdekk og styrelager. Skal bytte gaffelolje samt montere K&N-filter i kveld. Har også tatt for meg noen små hakk i lakken i nedre kant av tanken, samt lakkert opp et kåpefeste som ikke var som nytt lenger. Felger er shinet 100% og småsår i lakken er reparert. Bremseskiver har fått noen timers intensivbehandling med autosol... Samtidig blir alle metalldeler frisket opp med autosol og alt blir rengjort før montering. Så er vi snart klar til våren...bare så forbaska synd det er så lenge til... Min sykkel ble kondemnert i forrige uke, så ikke mye stort og vise frem.. Stygge skader :/ Så lenge føreren er noenlunde hel gjør vel ikke det så mye. Det finnes masse motorsykler, men bare en SvennAndre.. Endret 6. november 2006 av Muffinman Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 hvor fort går denne pocketen din? jævelig stor potte, er det trimpotte? 7202439[/snapback] Er effektanlegg ja, som kom med fra forhandler som ny:-) 7204355[/snapback] Toppfart? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dere som står med demonterte sykler, gjerne fortell hva dere driver med, hvorfor, hvordan etc 7226731[/snapback] Jeg har byttet litt slitedeler, inkludert hjullagre foran og bak, bremseklosser foran, framdekk og styrelager. Skal bytte gaffelolje samt montere K&N-filter i kveld. Har også tatt for meg noen små hakk i lakken i nedre kant av tanken, samt lakkert opp et kåpefeste som ikke var som nytt lenger. Felger er shinet 100% og småsår i lakken er reparert. Bremseskiver har fått noen timers intensivbehandling med autosol... Samtidig blir alle metalldeler frisket opp med autosol og alt blir rengjort før montering. Så er vi snart klar til våren...bare så forbaska synd det er så lenge til... Min sykkel ble kondemnert i forrige uke, så ikke mye stort og vise frem.. Stygge skader :/ Så lenge føreren er noenlunde hel gjør vel ikke det så mye. Det finnes masse motorsykler, men bare en SvennAndre.. 7229976[/snapback] Ah, høres digg ut å ha noe å skru på i vinter. Trodde jeg og skulle få den gleden på min, men akk.. Joda, men veeeldig lett å ta egen helse som en selvfølge når alt gikk bra. Fikk jo penger og, så burdte egentlig ikke klage Tror min siste tur blir i morgen, før forsikringsselskapet kommer og henter den. Det må jeg si blir litt trist.. Lenke til kommentar
danielvad Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hvor fort går denne pocketen din? jævelig stor potte, er det trimpotte? 7202439[/snapback] Er effektanlegg ja, som kom med fra forhandler som ny:-) 7204355[/snapback] Toppfart? 7230731[/snapback] Hei:) Har målt topparten nå, får 60 på flata, men har ennå ikke stilt clutch fjærene.. skal gjøre det så snart eg får rette verktøyet, da skal den gå bedre, men er livredd når eg kjører i den farten=p er null kontroll i den farten på den sykkelen;) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Ja vil vel tro du har svært lite kontroll med en brukket arm ja Endret 8. november 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå