snoemann Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Da slipper du mao sekk? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jepp, stemmer det. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Her er sykkeln min.. en honda cbr 125 Endret 22. september 2006 av r@zer/d@hl Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 H.. Honda CBR.. 4-Takter... hvordan er den og kjøre i forhold til 2-T? Slappere? Kvassere? syns ikke noe om den sykkelen der jeg.. vet ikke hvorfor :S ikke NSR heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 H.. Honda CBR.. 4-Takter... hvordan er den og kjøre i forhold til 2-T? Slappere? Kvassere? syns ikke noe om den sykkelen der jeg.. vet ikke hvorfor :S ikke NSR heller for den saks skyld. 6920626[/snapback] Raskere aks,men treiger tophastighet det et alt jeg veit..Har ikke kjørt så mye enda...fyller ikke før neste år,men hat fått sykkelen Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Her er sykkeln min..en honda cbr 125 6919754[/snapback] Fin sykkel =) Lurer på hvorfor de skiller baksetet og fremsetet, er ikke sånn stor fan av akkurat det =) Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Her er sykkeln min..en honda cbr 125 6919754[/snapback] Fin sykkel =) Lurer på hvorfor de skiller baksetet og fremsetet, er ikke sånn stor fan av akkurat det =) 6920757[/snapback] Nei ikke jeg heller..mye finere med et stort sette... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Her er sykkeln min..en honda cbr 125 6919754[/snapback] Sykkelen så ganske så strøken ut, den er vel ikke så veldig gammel. Det er jo sykkelen bak der du skulle hatt Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Her er sykkeln min..en honda cbr 125 6919754[/snapback] Sykkelen så ganske så strøken ut, den er vel ikke så veldig gammel. Det er jo sykkelen bak der du skulle hatt 6922346[/snapback] sykkeln er kjøpt ny i år så er ikke så veldig gammel. Er nok pappa sin det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har 4-T bedre aks enn 2-T ? ;o Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har 4-T bedre aks enn 2-T ? ;o 6923470[/snapback] Er i hverfall det jeg ble fortalt...kan henne det er feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Normalt sett har 2 taktere raskere aks. Minuset er at det er lettere at motoren havarerer. 4 taktere er også litt sterkere i motbakker. Man kan nesten sammenligne 2 T vs. 4 T som bensin vs. diesel med tanke på aks o.l. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 4-takt har bedre bunndrag enn 2-takt, men 2-takt er igjen bedre på toppen.. dette forklarer vel kanskje litt? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 LOL dahl det er søstra din sin sykkel, ikke kom her å si at den er din altså, men jaja søstra di er sikkert smart nok til å gi deg den. 4takt derimot er raskere i bunndrag, men 2takt i seg selv er bedre på aks. du kan da eks ta sammenligne Honda CBR 125cc og en Honda NSR 125cc. NSR er mye mer villig til å ta aksen hardt på i forhold til CBR, mens CBR henger da litt bak men tar for igjen så fort den kommer i oppover bakken. 4takter bruker også mer bensin og olje, men den går mye "penere" i forhold til en 2takter. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 trodde det var stikk motsatt jeg? at en firetakter ikke var like bensintørst som en totakter... og samma det om det er søstra hans sin sykkel da.. kanskje hun har solgt den til han? Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Min Furia Endret 28. september 2006 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 syns du kunne dratt lenger fram og kanskje sett deg tryne Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Min Furia 6959667[/snapback] Tøffe sko:D Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 To taktere er ofte hissigere enn fire taktere, men fire taktere er bedre på bunndrag. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) H.. Honda CBR.. 4-Takter... hvordan er den og kjøre i forhold til 2-T? Slappere? Kvassere? syns ikke noe om den sykkelen der jeg.. vet ikke hvorfor :S ikke NSR heller for den saks skyld. 6920626[/snapback] Raskere aks,men treiger tophastighet det et alt jeg veit..Har ikke kjørt så mye enda...fyller ikke før neste år,men hat fått sykkelen 6920756[/snapback] Raskere og raskere Aksen er ikke noe å hoppe i taket for, ikke at en orginal RS med 2taktsmotor er et fartsmonster heller men. Og til den smartingen som sa at 4takt bruker mer bensin, seriøst nå håper jeg du tuller. Du tar så feil så feil, en 4takter bruker nærmest ikke olje. Stempel og alt blir smurt av motoroljen, den får ikke tilført ekstra olje i bensinen slik en totakter gjør. De har også somregel mindre forgassere, og mindre forgassere = ? .. nettopp, mindre forbruk Endret 29. september 2006 av scoot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå