xambr Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ja men ikke jeg som har brukt penger på den jevla trimmen tenk litt hardt da mann! Jevlig med iQ brems som foregår her ass.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har fortsatt ikke sagt det er DU som har brukt penger på det, sier bare at det er du som har trimmen som er så dyr *flire* Lenke til kommentar
xambr Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 trodde ihvertfall du mente meg når du sa DU Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 hihihihi nei sa du generelt heheh Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 hihihihi nei sa du generelt heheh Lenke til kommentar
xambr Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Et spørsmål.. kan jeg bytte den gamle speedo'n til GPS ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 serriøst noobs, som dere driter dere.. !! :!: :!: 1) ThaAndre: ingen som betaler 10k for 40km/t ekstra, men sykkelen blir bedre alle måter, aks,kraft osv.. 2) ThaAndre (nok en gang): det er faktisk få sykler som gjør 100-110 idag!(joa, det finnes jo de som bare trimmer litt, men nå tenker jeg på det som faktisk legger penger i det) 147km/t kan stemme...på speedo! som viser en god del feil.. eller drit kult sykkel og god trim 6624643[/snapback] 1) Joda, den blir litt bedre der og der, MEN er fortsatt en jævla moped som man skal ha i maks 2 år, før det er bil og større greier. Fortsatt ikke forsvarlig å bruke 10k for å få "litt bedre sykkel". 2) Min gjør 90-95 med effektanlegg (som fulgte med, aner ikke hva det kostet, men kostet IKKE 10k), bevist med GPS og bil metode, bilen kjørte vel 105, så feilmarginen til bilen ble og regnet med. Sier som Espen her, er fortsatt en liten mopped som blir frakjørt hva en det skulle være(utenom andre mopeder såklart). 6624721[/snapback] jepp, alt dette er jeg enig i forresten litt dårlig nytt for oss med 125cc det her 6624805[/snapback] Men da så xambr; bytte speedo'n med GPS? Eh? Lenke til kommentar
xambr Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 ja veit er litt noob Det jeg mener er om jeg kan bytte det gamle speedometeret til en gps ? Sånn som yamaha tzr har Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 du mener fra analogt speedo til digitalt ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) hehe, vet du egentlig hva GPS er? GPS står for Global Positioning System og brukes av feks jegere til å finne ut hvor de er. De kan og finne ut hvor fort du beveger deg, og det er ganske nøyaktig. TZR har IKKE gps edit: espennyh, må være det han mener ja. Endret 6. august 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Tror du må finne en egen tråd for dette, da alle vi her inne har nå blitt MAKS off topic For kjøre med litt on-topic på så vi ikke får en smekk på pungen. Bilde av en sykkel jeg SKAL eie en dag; Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Bilder av min Furia 03' Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Bilde av en sykkel jeg SKAL eie en dag; 6624980[/snapback] Det er jo et bilde av en sykkel jeg HAR eid en gang... Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 40-60 i andre gir med 24 HK! *ler* Håper for din del at den akser noe SYKT når den går SÅ treigt i 2. gir Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Bilde av en sykkel jeg SKAL eie en dag; 6624980[/snapback] Det er jo et bilde av en sykkel jeg HAR eid en gang... 6625084[/snapback] Hehe, heldig Erfaringer? Gjerne si om det er noe spessielt man bør sjekke på den sykkelen ved kjøp. Typiske slitasje ting etc. Alt av info blir tatt imot med stor takk Endret 6. august 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
xambr Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 40-60 i andre gir med 24 HK! *ler* Håper for din del at den akser noe SYKT når den går SÅ treigt i 2. gir 6625139[/snapback] Sikkert 60-70 da vel;) Den drar ihvertfall så care! -_- Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Bilde av en sykkel jeg SKAL eie en dag; 6624980[/snapback] Det er jo et bilde av en sykkel jeg HAR eid en gang... 6625084[/snapback] Hehe, heldig Erfaringer? Gjerne si om det er noe spessielt man bør sjekke på den sykkelen ved kjøp. Typiske slitasje ting etc. Alt av info blir tatt imot med stor takk 6625270[/snapback] Hadde den i to sesonger, og hadde tid til å kjøre relativt lite med den. Den var kjøpt ny og ble solgt videre uten en ripe, så jeg kom ikke ut for feil med den. Bortsett fra en innkalling på garanti som gjaldt bryteren på sidestøtta. Jeg er 179 cm høy og denne sykkelen har definitivt ikke nok plass for meg...den er så liten at det ganske enkelt ser idiotisk ut med en såpass stor mann på. Lite plass og lite komfort er vel stikkordene, til landeveisbruk er nok de fleste andre r-sykler bedre. Forsikringen er svært høy, betalte nesten 8 lapper med 75% bonus og alle rabatter inkludert 8% samlerabatt, og da var jeg over 30. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Min da jeg mekket på den, byttet stempel og sånt pga varmeskjæring. SF av TZR fant jeg ut at må jobbes mye på, kan ikke bare fjerne kåpene. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Siden dette er en skrytetråd benytter jeg anledningen til å skryte/mimre litt. Har lett fram bilder av likedan sykler jeg har hatt.. Min første sykkel, 1987 modell Moto Guzzi V65C. Kjøpte den brukt i 18 års alder og solgte den når jeg skulle dra i forsvaret. Var blant annet på Nordkapp og ved Grense Jakobselv med den. Opplevde et kardanghavari i ved Trollveggen...stålsplintene stod fast i skinnbrokræva etter smellen...Sykkelen var for øvrig hvit, men i løpet av den første vinterlagringen ble den omlakkert til en dyp plommerød metallic farge. Bare et par uker etter at militærtjenesten var ferdig kjøpte jeg en splitter ny Yamaha XJ900F. Etter noen tusen km ble det investert i en stor Pichler touringkåpe med stereo. Fant ikke bilder av denne. Våren 1995 kjøpte jeg en maken til denne, en 1993 modell som var registrert første gang 1994. Den var da gått 13.000 km. Den var utrustet med K&N filter og tenningsforskyver, og jeg monterte Supertrapp eksosanlegg med innvendige skiver i tillegg til et Dynojet kit. Ble flittig kjørt i Norge og noen ekspressturer til Spania og Italia ble det også. Helt ny R6 innkjøpt 1999. Kjørte den i `99 og `00 sesongen før den ble solgt til fordel for hus, kjerring og unger... Jepp, tilbake i sadelen Venter på resten av kjøreutstyret mitt fra http://www.louis.de/ , og Bagster er bestilt. Regner med at det blir en travel, men hyggelig høst. Endret 6. april 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå