crypt0r Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei! Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe ny bærbar pc og trenger noen gode forslag. Budsjettet ligger på rundt 15k, men hvis dere klarer å skvise prisen litt ned, gjør det selvsagt ingenting Har kikket litt rundt på div sider (komplett, dell osv) uten helt å bli noe særlig klokere.. Pc'en skal brukes til internett, musikk & video (vanlige ting) men også spilling (hovedsaklig WoW men også andre mer krevende spill) . Jeg stiller derfor et krav om et kraftig skjermkort til maskinen, Nvidia 6800-go, eller tilsvarende (er litt utdatert for tiden ). Ellers trenger jeg også en mus som er enkel og grei, og en bag til å bære den i. Regner med jeg får en grei bærbar til mitt bruk for 15k, og at pengene utnyttes til det maksimale. På for hånd takk! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 går det greit med en 17" skjerm? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 her har du en bra pc med nVidia GeForce 6800 Go Spesifikasjoner Prosessor: Intel Pentium M Prosessorhastighet: 1.7 GHz Minne installert: 512 MB Harddisk: 60 GB Grafikkontroller: NVIDIA GeForce Go 6800 Grafikkoppløsning: 1440x900 Skjermstørrelse: 17" Trådløs nettverkskort: 802.11b (11Mbps), 802.11g (54Mbps) Optisk enhet: CD-ROM, CD-brenner, DVD-ROM, DVD-brenner (DVD±R) Pris: 14 480 Fujitsu Siemens Amilo M3438 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå