tørrfisk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har nettopp anskaffet meg en til 250GB S-ata Barracuda, men jeg får den ikke opp i windows. Ser begge diskene i BIOS'en. Har aktivert SATA 1-4. Noen ideer? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dukker den opp i diskmanagement da? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Dukker den opp i diskmanagement da? Hva tenker du på nå? Lenke til kommentar
underground Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Prøv og disable sata 3 og 4 vis du har sata diskene dine på 1 og 2. Det funka hos meg. Har DFI lanparty nF4 Ultra-D Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dukker den opp i diskmanagement da? Hva tenker du på nå? høyreklikk på my computer->manage->Disk Management.. Står den i lista der? Hvis ja, så må du bare partisjonere disken din! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Ahh, takker! Har aldri hatt flere disker før samtidig så visste ikke om det Noen bra freeware partisjonsprogrammer? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du partisjonerer den med disk management. Når den detekterer at det er en upartisjonert disk i systemet ditt, skal du egentlig få opp en wizard der som du kan følge.... Ellers er det bare å høyreklikke på grafikken som viser ledig plass på disken, og partisjonere den der! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Finner den ikke Har Xp home.. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Finner ikke disken eller diskmanagement? Du kan selvsagt prøve programmet "Partition Magic"... det er bra Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Finner ikke diskmanagement, partition magic trialen lot meg ikke lage partisjoner Lenke til kommentar
underground Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Slettet: (har blitt svart på fra før.) Endret 19. august 2005 av underground Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Finner ikke diskmanagement, partition magic trialen lot meg ikke lage partisjoner prøv som elgvenn2 anbefaler : høgremus på min datamaskin>behandle>diskbehandling>høgre på den nye disken>formater. hvis den er ok i bios og ikke i diskbehandling må tilkoblinger / innstillinger kontrolleres. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Finner ikke diskmanagement, partition magic trialen lot meg ikke lage partisjoner prøv som elgvenn2 anbefaler : høgremus på min datamaskin>behandle>diskbehandling>høgre på den nye disken>formater. hvis den er ok i bios og ikke i diskbehandling må tilkoblinger / innstillinger kontrolleres. Jeg trykte på egenskaper på min datamaskin Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Eller MYE lettere: Start - Kjør - "diskmgmt.msc" trykk Enter Formater, partisjoner, slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå