Edstro Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei. Har nå laget en hjemme side med forum og hele pakken. Så lurer eg på: Er .tk domene helt gratis? Eg ser at når eg skal registrere meg et .tk domene så må eg oppgi både navn,adresse osv.. Og e-post adressen. Er dette trykt? Noen sm har gjort dette før og har noen erfaringer?? På fårhånd Takk for Hjelpen Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Greit nok.. Men du må reklamere for dem.. Men ganske greit for det er ganske ukjent.. Og derfor mange domene ledige bare se min side Her Endret 19. august 2005 av -=CH=- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Bruk heller et .moo.no domene Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå som .xxx er på vei er ikke .tk det lureste å gå for. Selv venter jeg på .cum, men kanskje forgjeves... Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Greit nok.. Men du må reklamere for dem.. Men ganske greit for det er ganske ukjent.. Og derfor mange domene ledige bare se min side Her Må ikke Dette kan fint deaktiveres www.kontainer.tk www.farlige-muslimer.tk Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Men om dere la inn navn,adresse ogsånt når dere registrerte domene? Elle bare skrev dere noe tull? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Men om dere la inn navn,adresse ogsånt når dere registrerte domene?Elle bare skrev dere noe tull? Ja la inn alt informasjon.. Ingen som kan sende deg noe når det står det e gratis Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Et problem er at man ikke kan bruke egne faviconer. Endret 19. august 2005 av Kris R Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har erfaring med at .tk domener kan være ustabile og noen ganger falle helt ut. Kjøp deg heller et domene! Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Kris R Skjønner ikke helt vitsen med qoute Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 @ Kris RSkjønner ikke helt vitsen med qoute Fornøyd nå? :!: Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Ok da har eg fått den innformasjonen eg trenger. Men er det mulig og avslutte tk domene om man ikkje ønsker og ha det lenger? Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok da har eg fått den innformasjonen eg trenger. Men er det mulig og avslutte tk domene om man ikkje ønsker og ha det lenger? Absolutt, det er som regel alltid et slikt valg. Var inne og sjekket i menyen for sikkerhets skyld. En ting som kan være verdt å vite, er at man kan risikere å miste domenet dersom siden ikke er så populær, fikk beskjed om dette for en liten tid siden. I og med at domenet fikk få treff, så skulle noen andre få det, fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 er vel minimum 30hits innen 1mnd eller noe sånt? burde ikke være noe problem å oppnå. kan også sjekke ut http://www.moo.no <-- reg der og adressa vil bli www.Adressa.moo.no Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 jeg har .tk .. det er reklame du må komme deg forbi med en gang du kommer inn på sida.. men, etterpå så funker det knirkefritt ;D;D .. har ikke hatt noe problemer. og JA, jeg la inn all info om meg selv:P Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Ok. Men så er det de at eg har tenkt og koble hjemmesiden min opp mot ipen min hjemme. Men min pc er ikkje på 24t i døgne. Finnes der noen andre løsninger som ikkje koster så veldig mye penger? Eller gratis? Nå tenker eg på sørverplass så eg kan ha hjemmesiden min på også viderføre det til tk domene. Endret 20. august 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 .tk er ikke nødvendigvis reklame, man kan fjerne den lett på administrasjonssidene. Men det er mer seriøst med ett annet domene, det er ditt og det er ikke ustabilt. Lenke til kommentar
pine Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Et com net org domene koster 50kr på www.powerpipe.com Har kjøpt flere domener via disse og det fungerer helt ypperlig. De har til og med enkel kontrollpanel der du kan legge til mail aliaser og subdomener. Bruker www.zoneedit.com for å styre dns. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Ok. Eg har valgt og bruke moo.no. Vor logger eg meg inn for og styre domene mitt på moo.no? *Løst* Endret 20. august 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå