m-momr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 hva er dette?? fant det i min IBM T22 men hva er det, og hva brukes det til??? http://www.thinkwiki.org/wiki/Intel_PRO/10...e_Combo_Adapter http://www.thinkwiki.org/wiki/Category:T22 Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du har vel strengt tatt svart på det selv med linkene dine. For ordens skyld kan jeg opplyse deg om at det er en komponent i maskinen din som er kombinert nettverkskort og analogt modem. Den er montert i en mini-pc slot. Mini-pc er en type slot som brukes mest i laptoper og tynne klienter for å spare plass. Bakdelen med disse og grunnene til at de ikke brukes så mye ellers er at de er dyrere og at de generer generelt mer varme. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Du har vel strengt tatt svart på det selv med linkene dine. For ordens skyld kan jeg opplyse deg om at det er en komponent i maskinen din som er kombinert nettverkskort og analogt modem. Den er montert i en mini-pc slot. Mini-pc er en type slot som brukes mest i laptoper og tynne klienter for å spare plass. Bakdelen med disse og grunnene til at de ikke brukes så mye ellers er at de er dyrere og at de generer generelt mer varme. men jeg kan skru den opp og ta den ut, hvorfor det? kan jeg bytte den inn ut med trådløst nettverk? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Når det gjelder det å åpne en laptop og drive kirurgi der, har jeg dessverre ingen erfaringer med. Jeg har hittilt holdt mine fete fingre vekk fra den typen skruing. Stasjonært holder for meg mtp utbygging. Alt i en laptop kan vel på generelt grunnlag skrues løs og tas vekk. Hvor vidt det er meningen eller ikke på din laptop har jeg ingen formening om. Hvis den ikke er i veien for deg og du har en ledig pcmcia-slot, ville jeg heller satsa på å plassere ett trådløst kort der og bare latt kombi-kortet være i fred. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 ok, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå