mhagen3 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok, så er jeg inne for å bestille datautstyr fra dell. På er det (noe så irriterende) som et felt for registrering av rabattkuponger. Antar at det er noe Dell deler ut i forbindelse med pr-stunt etc.. Siden jeg er en gniten f.... spør jeg dere: HVORDAN FÅR MAN TAK I SLIKE RABATTKUPONGER. Noen tips??? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 mistenker de flyerene de deler ut som en kilde Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 De er ikke rabattkupong-koder, det er koder som blandt annet står i avisene dell gir ut, samt på tv-reklamene. Lenke til kommentar
mhagen3 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Og hvor får jeg tak i disse avisene??? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Og hvor får jeg tak i disse avisene??? De kommer feks i postkassa.. Jeg får hvertfall ofte reklame fra de, riktognok for bedrifter, men blir jo det samme for private, bare sikkert andre tilbud. Lenke til kommentar
mhagen3 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Sett noe sånt i postkassen din i det siste??? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dell reklamer kommer ofte i blader man kjøper, f.eks jeg har fått det med i datablader, tror faktisk jeg aldri noensinne har fått i postkassen.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dell reklamer kommer ofte i blader man kjøper, f.eks jeg har fått det med i datablader, tror faktisk jeg aldri noensinne har fått i postkassen.. Står vel i blader som HjemmePC, PCpro (er vel kanskje ikke lenger?) og sånn vitenskap blad. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror faktisk det var i hjemmepc jeg fikk det sist Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det pleier å komme med Aftenposten også. Lenke til kommentar
underground Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror jeg har fått sånn dell avis med agderposten. kommer også med PCworld hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Tror faktisk det var i hjemmepc jeg fikk det sist Hvor i hjemmepc? Jeg skal bestille 1905FP og skulle ikke sagt nei takk til noe rabatt? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 på baksiden av komputer for alle er det reklame fra dell. og inne i pcworld norge. Du må se inne i bladet. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ja, det står bakpå diverse blader, som feks komputer o.l. Men hvertfall jeg får reklame i posten, men dette er kanskje bare for firmaer, ikke vet jeg. Jeg får det ganske ofte, en i måneden hvis det ikke er oftere. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Uttrykket "kupong" kommer av de bruker dem i USA. De er riktig nok ikke tradisjonelle kuponger som du klipper/river ut av blader lenger, men kupongkoder som postes på ulike websider der borte. Men de har vi ikke her, og må klare oss med de kodene som står i annonsene og reklamebladene deres. De er desverre ikke like generøse som de amerikanske, hvor man kan får opptil 35% på utvalgte produkter. Avhengig av hva du skal kjøpe og hvor flink du er til å prute, kan det være vel så lønnsomt å ringe dem og snakke med en selger. De har en del å gå på, men du får det ikke uten å jobbe for det. Geir Lenke til kommentar
j-i-p Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det kom en Dell "avis" i postkassa mi hjemme for et par, tre dager siden. Riktignok ikke noe tilbud på 1905FP der, men Dell har jo akkurat avsluttet kampanjen på 25% rabatt nå. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hvis du har kjøpt varer fra dell EN gang kommer det en sånn avis 1-2 ganger i uken, vet de at du har fax, kommer den er også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå