Gå til innhold

Går det an å endre menylinje fargen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:roll:  Har du Win XP?

I så fall kan du bare gå inn på egenskapene for skjermen og trykke på utseende. Der vil du finne alternativer for fargevalg...

Lykke til.

Ja, velge mellom 3 farger`? Blå=stygg, Sølv=styggere, Grønn=styggest!

Jeg vil endre fargen til en farge som jeg selv liker, uten å bruke, forskjellige programmer, osv.. Skjønner?

Endret av djda9
Lenke til kommentar

Nope. Fordi fargene ikke er fargeinnstillinger, men grafikk-filer.

Med andre ord må du bruke programmer for å enten lage egne tema eller laste ned nye tema med andre farger. www.stardock.com har ett gratis-program (tror jeg) som du kan bruke til å redigere gamle eller lage deg nye tema til XP. Tune-Up Winstyle har en trial-versjon som du kan bruke for å installere nye tema korrekt. Let litt på google så finner du sikkert andre programmer som er gratis.

Alternativt kan du velge klassisk Win2000-utseende. Da kan du forandre fargene på de forskjellige modulene.

Edit:Ett lite råd om nettikette: Når du bruker dobbelt med spørsmåls-tegn oppfattes du som at du er sint eller irritert. Akkurat som når man bruker kun store bokstaver skriker man. I tillegg vitner det om dårlig språkforståelse og det er veldig "Fjortis". Hvis du ikke er sint eller irritert på ProUser bør du derfor revurdere bruken av dobbelt opp med spørsmålstegn.

Endret av Beatnut
Lenke til kommentar

OK ;) Takker for svar :thumbup:

Ett lite råd om nettikette: Når du bruker dobbelt med spørsmåls-tegn oppfattes du som at du er sint eller irritert. Akkurat som når man bruker kun store bokstaver skriker man. I tillegg vitner det om dårlig språkforståelse og det er veldig "Fjortis". Hvis du ikke er sint eller irritert på ProUser bør du derfor revurdere bruken av dobbelt opp med spørsmålstegn.

Jeg var vel ikke akkurat sint på ProUser, men når man spør om det går ann å endre fargen i Regedit, så er det jo unødvendig å foreslå å endre det ved hjelp av å skifte "tema" i windows..

Men kanskje han ikke forstod spørsmålet mitt rett, og da var det kanskje min feil, fordi at jeg ikke utdypet det godt nok! :roll::innocent:

Endret av djda9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...