Stig-Arne Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...41AD06246#tekst pcworld.no har i samarbeid med Mikrodatorn har testet 8 bærbare i hvor mye juling de tåler. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 lett at en må ha seg en Zepto Znote 4040 hvis en er ganske klønete, eller omgjenges med folk som har den nevnte egenskapen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 mon tro om hvordan 6515wd til zepto er, om den er av like god kvalitet som 4040.. har 6515 selv så.. og akter ikke å teste heller. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg leste tilfeldigvis denne testen i papirutgaven. Jeg ble svært overrasket over at PCWORLD virkelig trodde maskinene skulle la seg "torturere" av å ligge avslått i henholdsvis i fryser (-20'C eller lignende, husker ikke) og i varmeskap (+55'C e.l.) før den så fikk ligge i romtemperatur og skrus på igjen. Trodde de ikke at elektronikken skulle tåle disse temperaturene i _avslått_ tilstand en gang? Nesten som å spyle vann på bilen og kalle det torturtest av bilen, spør du meg. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Likte sandpapirtesten og Ikke mange overflater som tåler det uten å ripes. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg leste tilfeldigvis denne testen i papirutgaven. Jeg ble svært overrasket over at PCWORLD virkelig trodde maskinene skulle la seg "torturere" av å ligge avslått i henholdsvis i fryser (-20'C eller lignende, husker ikke) og i varmeskap (+55'C e.l.) før den så fikk ligge i romtemperatur og skrus på igjen. Trodde de ikke at elektronikken skulle tåle disse temperaturene i _avslått_ tilstand en gang? Nesten som å spyle vann på bilen og kalle det torturtest av bilen, spør du meg. Det med fryseren_kunne_blitt et problem med tanke på kondens_hvis_den var på i fryseren eller ble slått på med en gang etter fryseren... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Morsom test, men synd de ikke fikk med IBM og Acer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 joda acer fikk de med seg. Men det var en maskin de hadde inne til test. Men fryser testen. Det er nokk ikke fordi at DE trodde at det ville skje, men de ville nokk bare legge frem at det ikke har så mye å si. Gjorde jo ingenting at de hadde den med akkurat den testen. Er nokk mange som ikke var klarover akkurat det. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Men fryser testen. Det er nokk ikke fordi at DE trodde at det ville skje, men de ville nokk bare legge frem at det ikke har så mye å si. Gjorde jo ingenting at de hadde den med akkurat den testen. Er nokk mange som ikke var klarover akkurat det. Sant. Jeg glemte i farta at PC Worlds hovedmålgruppe ikke er den mest informerte. Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Denne testen er latterlig. Det at 1/6 maskiner går i stykker fordi man kaster den i gulvet en gang er ikke et bevis på at denne tåler minst. Det har alt og si med hvordan maskinen treffer. Skal man overhodet få et overblikk over hva maskinene tåler, må man minst kjøre maskinene 100 ganger pr. test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå