smbadger Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har planer om å kjøpe et nytt grafikkort. Jeg vil ikke kjøpe noe veldig dyrt, men heller ikke noe som er utdatert med det første. Jeg har også fått det for meg at et såkalt "All In Wonder"- kort kan være greit å ha. Jeg trenger ikke ha det ultimate gaming-kortet, men det hadde været greit å kunne kjøre litt fin grafikk innimellom. Etter å ha lett litt fant jeg et relativt billig og tilsynelatende godt alternativ, men siden jeg ikke vet noe om denne produsenten vil jeg gjerne ha noen tips, eventuelt erfaringer om dette produktet før jeg eventuelt kjøper det. PowerColor Radeon X800VE AIW 256MB Lenke til kommentar
Filla Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Grei produsent og greit kort til det bruket du skisserer. Lykke til ! Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Skulle funke fint det Men det har bare 4 pixel piples (skrives sikkert ikke sånn men=p). Det er sikkert godt nok til ditt bruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå