sjarken Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Mitt system som følger: 2 Raptor 36 gb som 1 disk på 70 gb til windows og alle programmer 1 Hitachi 250 gb som lagringsdisk for alt mulig shit Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Skjønner ikke helt vitsen med å drive å lage en masse partisjoner? C: Windows disk D: Serier I E: Serier II F: Games G: Movies H: Tegneserier I: Pr0n J: Programmer K: Movies II L: Nedlasting I (ekstern) M: Nedlastning II (ekstern) Totalt 3.5 TB (uformatert riktignok). Har liksom ikke så mange drive letters å rutte med når jeg i tillegg har ett par optiske drev + ett par virtuelle drev. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hordan du deler opp disken er vel veldig subjektivt, men sånn her ser i det minste min oppdeling ut: Disk 1 186 GB (200 Gb) 1: C: windows ca 6 GB 2: D: Swap ca 3 GB 3: E: Programmer ca 5 GB 4: F: Dokummenter ca 5 GB 5: G: Spill ca 40 GB 6: H: Diverse ca 30 GB 6: H: Mp3 Resten av disken (ca 97 GB) Disk 2 186 GB (200 Gb) 1: I: Video red. ca 136 GB 2: K: Tv-serier ca 30 GB 3: L: Dok. Backup Resten av disken (ca 20 GB) Har funnet ut at så lenge jeg ikke lar video redigerings disken bli for full har jeg alltid nok diskplass.. Må huske å brenne ut ting jevnlig er vel hele kluet. Endret 21. august 2005 av taleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå