Joachim_F Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tilted Mill Entertainment og Vivendi har nå kunngjort det fjerde spillet i den populære Caesar-serien. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg likte 2'ern. Dette kan bli gøy. Håper de beholder eller forbedrer spillbarheten, og at nytt grensesnitt i 3D ikke går utover det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har mange gode minner frå Caesar 3. Får håpe at 4'ern kan bli like bra. Som arehei sier, så får vi håpe at 3d grafikken utvikler spelet i positiv retning. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dette ser veldig lovande ut. 3-ern var heilt fantastisk, og er stadig ein av favorittane mine innan strategi-sjangeren. Der er ein oppklarande FAQ på nettsida for dei av oss som har spelt dei tidlegare bybyggingsspela frå Impressions. For meg ser det ut til at dei utviklar seg i riktig retning. Endå meir å glede seg til. :-) Kay Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Likte 3'ern selv. Lenge siden jeg spilte det. Tror det bare var demoen jeg spilte på den tiden Nok en tittel å se fram til. Endret 20. august 2005 av TCi Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 hoho.. Husker jeg å naboen satt å spilte 3'ern.. Det var bra.. Så på siden til Vivendel nå, at grafikken blir bra.. Se her (Sorry for å rippe opp i gammel tråd, men siden den fantes, så så jeg ingen grund til å lage ny..) Så også at Caesar 1 er freeware nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg