Gå til innhold

Kyssesyken - noen som har hatt den?

diversity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Slit med kyssesjuka no, men den verste perioda er over. Legen min gjekk ut i fra at eg har hatt det i omtrent to måneder no, og mtp. at ein verken skal drikke alkohol eller trene i løpet av denne tida, vil eg seie at eg har vore usedvanlig heldig.

Har gått til legen konstant desse to førgåande månadane, og klaga til han over slappheit, svært høg feber og diverse andre ting. Stort sett har eg vore heilt daud den siste tida.

Legen konstanterte at eg hadde både halsbetendelse og bronkitt, og eg gjekk på antibiotika under heile perioden. Han tenkte ikkje eingong på å ta ein blodprøve...

Den siste penicillinkuren eg tok heiter Imacillin, og når den var overstått endte eg opp med svære byller inne i handflatene, og eit jævlig til utslett over heile kroppen.

Så igjen tok eg meg ein tur på sjukehuset. Legen trudde eg hadde fått ein allergisk reaksjon mot skalldyrmiddagen eg åt kvelden før, og sendte meg på 10mg Aerus. Igjen tok han feil. Utslettet vart berre verre, og til slutt klarte eg ikkje å ta på meg ein genser uten å få jævlig vondt.

Til slutt oppsøkte eg fastlegen min (bor nokre timar vekk), og med ein gong eg kom inn døra fekk eg denne kommentaren: "Heh, kyssesjuka har kome seg heilt til Ålesund, altså?"

Ho såg meg ein gong at eg hadde mononukleose, og tok nokre blodprøver.

Skal på kontroll i morga for å sjekke leververdier og liknande.

Trur den verste perioden er over no, har berre ei konstant slappheit i kroppen, og feber kjem berre omtrent ein gong i veka.

På laurdag tok eg meg ein tur på fest på heimplassen, berre for å møte litt kjentfolk, og da vart det litt vanskelig å ikkje ta eit par pils. Det gjekk forholdsvis bra, bortsett fra at eg faktisk kjente at levera vart opphovna. Det tok eg som eit fareteikn, og avslutta kvelden der.

Men korleis er det med røyk og snus? Er det òg fy-fy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...