diversity Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har hatt kyssesyken en stund nå. er invitert på fest om 2 uker.. Noen som vet om det er veldig skadelig å drikke noen pils? og når man kan begynne å drikke igjen? mvh erik :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har hatt det.. Du skal egentlig ikke drikke før flere mnd etter du har hatt det hvis jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg hadde avstått fra alkohol. Du kan få akutt leverbetennelse. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Jeg har hatt det.. Du skal egentlig ikke drikke før flere mnd etter du har hatt det hvis jeg ikke husker helt feil.. faen faen @ wh1te og Endret 19. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvordan får man kyssesyken? om noen veit det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Roter med noen eller deler flaske. Dråpesmitte, hvis noen spytter deg i munnen eller noe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har de allerede kyssesyken da? eller har de på en måte bare bært den? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Har de allerede kyssesyken da? eller har de på en måte bare bært den? Hvis du kommer her og vi roter, da får du den Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Trur jeg står over :!: Men, hvor starta hele sjiten i fra? sykdommen må vel teknisk sett ha et startpunkt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Sikkert en eller annen jeg delte flaske med eller rotet med Tror man kan bli smittet av noen som har hatt den og har vært frisk en stund. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Leveren er ikke helt 100% før 2 år etter sykdom. Å anbefaler deg til og holde deg vekk fra spesielt sprit i de nærmeste månedene. De første ukene bør det ikke drikkes noe sterkere enn vann og melk. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 NULL alkohol første 3 mnd NULL fyll første 6 mnd Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Pass dere! Kyssesyken er nemmelig avholdsbevegelsens nye våpen mot alkohol! Den ble utviklet på et hemmelig laboratorie for kjemiske våpen i USA. Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg dro på tequilafylla mens jeg hadde det, men det er en utrolig dårlig idé Hold deg unna du. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hadde det i sommerferien, er erklært frisk nå Har selv drukket litt, men bare for kosens skyld, ikke for fylla(jeg lever fortsatt ) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg har hatt det hele sommerferien.. er lei nå Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hadde kyssesyken for endel år tilbake, fikk det ganske ille og lå stort sett rett ut i 2mnd, etter litt ettet et halvt år var formen sånn tålig tilbake til normal. Forhåpentligvis har du ikke fått **enskapet for ille. Jeg kunne ikke gå opp en trapp på det værste, var helt utslått. Ikke morro i det hele tatt. God bedring iallefall Lenke til kommentar
Phone Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Var til legen for et par år siden, de tok endel tester og fant ut at jeg allrede hadde hatt kyssesyken og at den var over. Ganske greit. :!: Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Bakemesterharepus: Gå en tur til legen og få sjekket innholdet av døde leverceller i blodet ditt før du så mye som VURDERER fylla. Kyssesyken og drikking blir som å installere turbo og lystgass på en bilmotor uten olje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå