Hallomann Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei jeg har tenkt å prøve modde på et fujitsu Simens kabinett! Skulle gjerne hatt noen ideer! Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 et bilde til Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Nok et bilde Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 du kan jo prøve å skjære ut den rundingen og sette inn en rute !!! så kan du jo lakke hele greia i en eller annet farge ! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg mekka inn vindu og graverte inn "bio-hazard" logo til en fyr i det kabinettet for en stund siden Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Graveringen var jo bare Nice. Men det første jeg ville gjort er å lakke det, Sleeve, Sparkle, osv. Gjør noe DU synes er tøft! Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Ja... ble kult med plexi på rundingen. Har tenkt å lakkere hele greia svart. men skulle gjerne har noen ideer til fronten. hadde tenkt med plexi nederst på fronten og en 120mm neonvifte som vises bak plexiet + 4leds som lyser i hvert hjørne Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Nice tegning En venn av meg har det kabinettet, og jeg mener han har sagt at en av de runde vinduende fra microplex skal passe perfekt inn i den runningen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva me dog stealthe cd-romene? Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Hva me dog stealthe cd-romene? Hva? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva me dog stealthe cd-romene? Hva? Sorry skrive leif Å stealthe cd-rom er og få den til og stå i stil med kabinetet, altså i samme farge Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Ja d skal jeg gjøre... har nylig gjort det på cd romen min slik at den passet til mitt TT Tsunami Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hba med og kjøpe Sort plexi og lage et vindu? Når du først er i gang, hva med og sleeve pcu? dette kittet burde være passe. Her er en liten guide om hvordan du sleeve psu Får og få enda bedre efekt, så hva med en latode eller to? Jeg tankte da på 2 stk. av uv katoder og en stk inventer og eventuelt en stk. sound control Jeg tror det er en det og spare på å kjøpe katodene fra microplex, men da må du bestile fra to plasser. Hva med en vifte i døra også? Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ja! Bra idee men jeg vet ikke hvor stor den skal være da..hadde tenkt ei vifte rett foran Cpuen...vært litt kult med en 120mm neon vifte:P Jeg har også tenkt å ha 2 stk. uv katoder.Jeg har nylig sleeva Psuen min. skulle hatt en ide kabel som er reagerer på uv,noen forslag? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Skulle hatt en ide kabel som er reagerer på uv,noen forslag? Alle nettbutikker har! Bare å finne en som ser fin ut.. Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Hehe:P ok:P Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hva med å skjære ut den rundingen og modde på en bordvifte. Da skal jeg love deg at pc'en blir kjølt ned Edit: Vet ikke om det går, men det var kun en ide Endret 21. august 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Skulle hatt en ide kabel som er reagerer på uv,noen forslag? Alle nettbutikker har! Bare å finne en som ser fin ut.. De har det på både netshop og microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå