Krishell Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Ikke spør hvorfor! Men jeg la inn win95 på min p4 2.0 . men jeg får ikke bota. står at den mangler informasjon. ikke no mere. Kan det komme av at hk og cpu er får nytt?? Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Sjekk om hovedkortet ditt støtter win95, tviler på det. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 :lol: Hvorfor vil du legge inn Win95 på en 2GigaHertz data? Og som nevt, på veldig mange av de nye hovedkortene står det, "doesn't support win95". Vet ikke helt hvorfor men. Win95 kan bare ha max 2GB disker, så hvis du har en 30GB harddisk, må du ha 15! partisjoner.. (jaja, vet man kan legge inn patch nå, for større disker, men tror ikke det er særlig utbredt). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hvis du først skal legge inn et os som ikke er støttet på nyere hovedkort, så får du ihvertfall gi oss mer detaljert informasjon om maskinvaren din og patcher/drivere etc installert. Ellers er det umulig å hjelpe.. Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 format c: Installer Win98SE, Win2000 eller WinXP etter smak. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå