Wobokel Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Mange vil nok kalle dere som har mange poster for ildsjeler, spesiell interiserte, folk som liker en god diskusjon og hyggelige hjelpsomme mennesker. men enkelte vil nok kalle dere for geeker. Hvor mange poster mener du man kan man ha før man er en geek(ikke ondt ment)? -alle som poster på hw er geeker. -(mange forskjellige tall) -det er ingen geeker på hw. PS: Denne testen er ikke for å si noen ondt om dere med om dere som har mange poster. Det kunne gjerne blitt opprettet en avstemning. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Over 20 000, så er man geek. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Når du er passe aktiv på dette forumet er du en Geek, 1000 poster kanskje? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Folk som strever med å lage en post, og spør andre om hvor mange poster man trenger for å bli en "geek" er geek. ( ikke vondt ment :!: ) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Eg syns ikkje det er avhengig av det. Ville ikkje kalt AnAnAs for en geek, for eksempel. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva gjør så hun som fratar henne stempelet "geek?" Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har ikke så mange poster, men skal banne på at jeg er geek så det holder. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva gjør så hun som fratar henne stempelet "geek?" Innovertiss! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Så mange: <------------------------------------> Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva gjør så hun som fratar henne stempelet "geek?" Skriver ikkje "geekete" innlegg? Er berre tilstedeværande for å skrive om ikkje-tekniske ting? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Meh, nå har jeg litt over 1000 poster fordelt på 17 månder, poster ca. 3 poster hver dag. Så er nok ikke geek Har faktisk et liv! Hva gjør så hun som fratar henne stempelet "geek?" Hun er Hawt! Endret 19. august 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva gjør så hun som fratar henne stempelet "geek?" Skriver ikkje "geekete" innlegg? Er berre tilstedeværande for å skrive om ikkje-tekniske ting? Mkay, så ifølge deg er ikke jeg heller geek, jeg bare flamer, og hvis det er noe teknisk så er nok det flame også. Jeg tror at du skal ta fram årene nå. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Over 1500 poster så er man geek. Jeg vil ikke poste så mye fordi da får jeg bare mer poster i telleren Jeg vill ikke bli geek som mange. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Hva gjør så hun som fratar henne stempelet "geek?" Skriver ikkje "geekete" innlegg? Er berre tilstedeværande for å skrive om ikkje-tekniske ting? Mkay, så ifølge deg er ikke jeg heller geek, jeg bare flamer, og hvis det er noe teknisk så er nok det flame også. Jeg tror at du skal ta fram årene nå. Eg vil ikkje kalle enhver person med over 1000 innlegg på et forum, der samtaleemna er svært varierte, for en geek. Geek forbinder eg med en person som har stor interesse for et tema, og det å like å kommunisere med folk på et samtaleforum fell ikkje under det kriteriet, meiner eg. Endret 19. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 0, det vil si: sekundet du registrerte deg på hw.no ble du en geek. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 0, det vil si: sekundet du registrerte deg på hw.no ble du en geek. WORD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 jeg har litt over 1500 og er mega geek, men så var jeg det lenge før jeg registrerte meg her da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg