Gå til innhold

kommer ikke inn på testrealm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er ikke noe gøy i det hele tatt :(

jeg vil spille på min Rogue/Druid og Hunter :)

så jeg HÅPER dem får opp den serveren snart :love:

Jeg har alt kopiert en Rogue og lurer på og kopiere en Hunter som nr.2..

Har nemmelig en lvl 43 Hunter men er blitt så lei, så jeg lurer på hvordan det er end game..

Spiller nå som Rogue (snart lvl 37) og vil bli litt mer sikker på tallen build slik jeg slipper og bruke mye penger på å un-learne i hutt og pine :p

Lenke til kommentar
dette er ikke noe gøy i det hele tatt :(

jeg vil spille på min Rogue/Druid og Hunter :)

så jeg HÅPER dem får opp den serveren snart  :love:

Jeg har alt kopiert en Rogue og lurer på og kopiere en Hunter som nr.2..

Har nemmelig en lvl 43 Hunter men er blitt så lei, så jeg lurer på hvordan det er end game..

Spiller nå som Rogue (snart lvl 37) og vil bli litt mer sikker på tallen build slik jeg slipper og bruke mye penger på å un-learne i hutt og pine :p

mhm jeg vil prøve litt.. rogue har jeg spilt før men hunter og druid har jeg aldri prøvd :) så jeg håper virkelig at dem får opp den serveren snart :D

Lenke til kommentar
dette er ikke noe gøy i det hele tatt :(

jeg vil spille på min Rogue/Druid og Hunter :)

så jeg HÅPER dem får opp den serveren snart  :love:

Jeg har alt kopiert en Rogue og lurer på og kopiere en Hunter som nr.2..

Har nemmelig en lvl 43 Hunter men er blitt så lei, så jeg lurer på hvordan det er end game..

Spiller nå som Rogue (snart lvl 37) og vil bli litt mer sikker på tallen build slik jeg slipper og bruke mye penger på å un-learne i hutt og pine :p

mhm jeg vil prøve litt.. rogue har jeg spilt før men hunter og druid har jeg aldri prøvd :) så jeg håper virkelig at dem får opp den serveren snart :D

Rogue er artig, har spilt det på test server før og da fikk jeg med en gang smaken for det :) Hunter er gøy, men er noe some mangler i forhold til mine behov, må ha stealth har jeg funnet ut :p

men ja, jeg begynder og miste troen på at de får opp test serveren i det hele tatt :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...