Wobokel Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Dette er en diskusjon bare for bergensere. Hvordan snakker du: Fyllingen/boms Ka eg likAR helvete jæla kuk Fana/dannete mennesker hva jei likER det var dumt eller litt sånn midt imellom? Endret 19. august 2005 av Wobokel Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Deler man ord på bergensk? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dette er en diskusjon bare for bergensere. Liker du diskusjoner som utelukker en stor del av forumet? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Dette er en diskusjon bare for bergensere. Liker du diskusjoner som utelukker en stor del av forumet? dere kan gjerne bli med men vi diskuterer bare det bergenskedialekt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dette er en diskusjon bare for bergensere. Liker du diskusjoner som utelukker en stor del av forumet? Halve forumet er jo fra Bergen anyways. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 da utelukker man jo den andre halvparten Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 1. Dette kunne vi vitterlig tatt i Bergenstråden. 2. Jeg snakker som en boms, men skriver som en dannet person. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har de som ikke snakker bergensk noe å gjøre på tråden da? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Har de som ikke snakker bergensk noe å gjøre på tråden da? Henrik? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Var med noen fra fyllingsdalen i sommer( ga de raskt opp) de snakket stygt. De værste var jo at de ikke likte min dannete Fana-dialekt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Var med noen fra fyllingsdalen i sommer( ga de raskt opp) de snakket stygt. De værste var jo at de ikke likte min dannete Fana-dialekt. Noen som liker dannet Fana-dialekt Nei, jeg er ikke Henrik. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Var med noen fra fyllingsdalen i sommer( ga de raskt opp) de snakket stygt. De værste var jo at de ikke likte min dannete Fana-dialekt. Noen som liker dannet Fana-dialekt Nei, jeg er ikke Henrik. Alle som kommer fra en møblert-familie gjør Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg snakker Bergensk.. ikke fana bergensk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Moderator, som etter 12 år i Bergen snakker ren Oslo-dialekt og derfor neppe har mye å bidra med i diskusjonen antar at dette blir en kortvarig tråd og at emnet sikkert kan diskuteres i Bergenstråden (Link) slik tor_erik foreslår. Den er dessuten nokså eksluderende og står derfor i overhengende fare for å bli utsatt for spam. Derfor stenger vi denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg